Oei ik lees het nu net ook van Jan Smit erg er kwam gewoon bloed uit zen oor!!! weet je trouwens dat Guus meeuwis er ook niet bij is vanavond?
Nee? weet wel dat Van velzen, Edwin Evers & Paul de Leeuw niet komen, maar die dus ook niet.. nah word leuk..... hoop wel een beetje waar voor mijn geld te krijgen.. anders stuur ik een klacht, wij betalen natuurlijk net zoveel geld als de mensen van gister dus verwacht wel de zelfde kwaliteit.. maar er vallen er steeds meer mensen af...
Oh enne, Van Velzen, Paul de Leeuw & Edwin Evers waren er gewoon hoor ben weer verkeerd ingelicht hahaha en ipv Jantje was Frank Boeijen er, errug leuk! die vind ik leuker dan Jan haha
Owja, gewoon bij het stadion we moeste nbij L naar binnen en we stonden bij K dus errug dichtbij! waren ook zo weg toen het afgelopen was! zag de 1e volgepropte bussen al weer weggaan haha
Goedgedaan!! eij moesten ook bij L naar binnen dan had jij ook veldplaatsen toevallig zeg! Jah wees blij dat je niet met zon bus moest echt geen pretje