Hallo dames! Ik zit een beetje rond te kijken voor leuke zwangerschapsboek over de groei van de baby,een 9 maanden zwanger boek,en een boek voor de vaders (Een met humor, maar wel informatief) Hebben jullie ECHTE aanraders? Als je op bol.com ga zoeken staan er pagina's vol, dat weet ik, maar ik wil graag echte-vrouwen-ervaringen. Iemand ervaring met deze boeken? Mee zwanger Claudia de Breij-Krijg nou tieten Zwanger-Aftellen tot de bevalling Mijn zwangerschapsdagboek van Anne Geddes 101 dingen om te doen voor je 5 wordt Alle tips zijn welkom!
Hoi hoi, Krijg noui tieten is erg leuk! Echt een aanrader. Ik heb ook het boek "Jouw zwangerschapsbijbel van Anne Deans. Daar ben ik ook heel blij mee. Voor mannen is het boek "help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt" van Kluun een hele leuke! Voor mijn man heb ik een boek als cadeautje gekocht , maar deze is meer voor als de baby geboren is zeg maar. Kom nog op de naam terug, weet t even niet uit mijn hoofd. Maar die is ook leuk, informatief maar echt voor mannen geschreven. Verder heb ik de dikke van Daphne gelezen, maar ik vond het persoonlijk niet zo.... Succes en veel leesplezier!
Krijg nou tieten is hilarisch!! Boek van kluun 'help ik heb mijn Vrouwe zwanger gemaakt' voor papa's is ook leuk (wel wat meer mannen humor), manlief lag in een deuk! En nog informatief ook haha, hij heeft goed opgepikt dat hij moet meeveren als de hormonen weer eens opspelen bij ons Andere boeken ken ik niet, succes!
Mijn vriend heeft deze boeken: - Help, ik heb miijn vrouw zwanger gemaakt - Kluun - Koning van de kraamkamer - auteur weet ik even niet meer Beide boeken met (soms scherpe) humor, maar ook wel informatief. Ik heb ze zelf ook gelezen en kon er wel om lachen.
Dit vind ik een top dagboek: Mijn 9 maanden dagboek van Pauline oud. Hij is heel leuk ingedeeld en leuke informatie erbij ben er super blij mee ook plek voor een foto. En je kan ook daarna baby's eerste jaar en kraamboek en nog veel meer kopen Heb hem ook bij Bol.com gekocht. Zal hem even voor je opzoeken: bol.com | Mijn 9 maanden dagboek, Pauline Oud | Nederlandse boeken Zie nu dat ze deze even niet meer verkopen de andere wel misschien ergens anders. En heb kluun voor me man besteld vind hij prachtig
Voor vriend (die echt nooit leest) "Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt" van Kluun gekocht. Dit heeft hij net niet in één keer uitgelezen. Zelf heb ik "Veilig zwanger" van Beatrijs Smulders en Mariel Croon en 9 maanden dagboekje van Anne Geddes. De laatste vond ik ivm de foto's erg mooi.
Heb voor m'n vriend Het zwangerschapsboek voor mannen gekocht. Staat per week beschreven wat hij kan verwachten van z'n vriendin en van het ukkie. Erg grappig, maar toch informatief. Heb zelf het boek Zwanger. Staat een boel informatie beknopt in. Erg fijn boek.
Babymanagement voor mannen is lachen. Qua informatieve boeken vind ik die van Beatrijs Smulders fijn om te lezen. Ik heb ook De zwangerschapsbijbel van Anne Daems maar die vind ik enorm oubollig, echt een lesboek-idee. Die zou ik nooit opnieuw kopen. Van de week zag ik in de V&D een prachtig boek liggen; De zwangerschap week voor week. Dit vind ik zelf het leukst, elke week lezen hoe alles gaat, en elke week staan er ook weer regeltips etc behorende bij die periode bij. Het boek van Kluun is erg leuk! Ik heb het 9 maandenboek van Pauline Oud en heb mijn moeder 'Mijn kleinkind' gegeven en ga straks ook de andere boeken daarvan kopen. Erg vrolijk, niet te uitgebreid, gewoon straight to the point. Qua lekker lezen vond ik het boek van Jools Oliver leuk. Die van Daphne Deckers kan ik maar niet door komen, wat een hak op de tak schrijfster is zij zeg.. Steeds die onzinnige informatie ertussendoor..
Okee dames, bedankt! Kluun, en Krijg nou tieten staan op mn lijstje! En qua-9maandenboek, of eerste jaar van je kindje, zijn daar nog meer tips voor? Vind die van Anne Geddes mooi zoals ik m nu op internet zie, ik hoop dat ie in t echt ook zo mooi is...... Staan er veel mooie fotos in, en ruimte genoeg voor aantekeningen-echo's enz??
ik heb ook kluun voor m'n vriend gekocht verder heb ik voor mezelf De zwangerschap van week tot week gekocht van veltman uitgevers. Erg prettig vind ik met allerlei weetjes, tips, ontwikkeling, klachten, wat kan je er aan doen, waar moet je aan denken.
Pauline Oud vind ik tot nu toe het leukste dagboek. Ik heb er ook een van Anne Geddes maar dat vind ik maar zweverig geneuzel als ik eerlijk mag zijn. In elk geval niet mijn stijl. Het boek van Kluun dat hier een paar keer is genoemd is inderdaad erg leuk en niet alleen voor mannen. Ik heb zelf dubbel gelegen Verder lezen we samen wekelijks de ontwikkeling van week tot week. Das echt een momentje geworden, elke zondagochtend tijdens het ontbijt leest NooNooman de nieuwe week voor. Vooral in het begin vond ik dat heel leuk, als er echt nog grote veranderingen zijn. Hier op ZP heb je ook zo'n stukje met die ontwikkeling van week tot week, die lees ik zelf altijd nog eventjes. Per mail krijg ik elke week iets van MvM. Als je een Iphone hebt, er zijn hele leuke zwangerschapsapps. Ik heb er 3, voor 2 er van heb ik geloof ik betaald, maar dat is niet veel geweest. Ik heb zelf verder geen boeken aangeschaft, haal mijn informatie voornamelijk van internet.
Ook mijn man heeft met veel plezier het boek van Kluun gelezen. Zelf zweer ik bij 'Het mama-boek' - Katja Kessler. Een prachtig boek over je zwangerschap en de tien maanden erna.
Ja er staan prachtige foto's in. Ruimte voor aantekeningen zat, voor de foto's van de echo's minder. Is maar 1 plekje voor, terwijl ik al best veel echo's gehad heb. Ga deze denk ik voor in het boekje erbij plakken. Had ook gehoopt dat er ruimte in was voor bijvoorbeeld buikfoto's.
Okee, kijk daar heb ik een goede review! Ik kijk tegen die tijd wel in de winkel voor een mooi 9 maanden- en zwangerschapsboek, vind toch dat je die in t echt moet zien. Qua informatieve boeken heb ik er al een aantal op mijn lijstje staan. Zijn er misschien nog dames die hun boeken kwijt willlen voor een zacht prijsje? Ik hoor t wel!