concert met 11 weken zwangerschap?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Majkuh, 11 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    vriendje is uitgenodigd voor het concert van Marco Borsato omdat hij de lasershow voor hem doet, dus concert kijken en daarna feestje vieren, muziek staat niet echt superhard, maar de trillingen zijn er natuurlik wel, mag ik mee daarnaartoe? Of is het beter van niet?

groetjes, Maaike

2. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Geen probleem hoor, ik was 2 jaar geleden 20 weken zwanger tijdens het concert van Marco Borsato, geen enkel probleem.

3. Kaardebol

Kaardebol Niet meer actief

ja tuurlijk wel....
    je bent gewoon zwanger en je moet wel ietsje voorzichtiger doen maar niet mega... gewoon de dingen doen die je normaal ook doet.....

veel plezier op het concert ;)
    n nog gefeliciteerd met je zwangerschap:D

4. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    thanx :) ik ben zo bang dat die trillingen niet goed zijn voor zo'n kleintje in ontwikkeling, het is nog zo pril allemaa, gelukkig ga ik dinsdag naar de VK en dan vraag ik het ook nog even, maar ben erg benieuwd wat jullie ervaringen zijn :)

5. Klevkin

Klevkin Bekend lid

26 aug 2008
    659
    1
    0
    Begeleider van zelfstandig wonende l.v.b.ers (24 u
    Friesland
    He Majkuh! gewoon doen :D ik ga volgende week maandag naar marco! leuk om te weten dat jou vriend de lichtshow voor hem doet :D ik ben heel benieuwd!

6. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    Haha, tis niet veel hoor klevkin, er komt in het begin en einde van de show 2 minuten laser, dus niet de lampen, maar echt de laser, dat heeft mijn vriend geprogrammeerd,
    hij heeft dus afgelopen vrijdag de show al gezien maar is voor volgende week nog eens uitgenodigd en hij wil graag dat ik meega :-D

Wel cool hoor, p youtube staat veel van zijn werk ivm Sensation White en Black en volgende maand Qlimax weer, maar denk niet dat ik daarnaartoe wil haha ;)

7. Klevkin

Klevkin Bekend lid

26 aug 2008
    659
    1
    0
    Begeleider van zelfstandig wonende l.v.b.ers (24 u
    Friesland
    Haha nou ik zal op die laser show letten :D ook al is het nog zo kort ;)

8. Nala

Nala Fanatiek lid

29 okt 2005
    1.236
    1
    0
    Groningen
    Ik ga volgende week vrijdag naar Marco. Ben dan 29 weken zwanger. Denk dat je zoiets niet elke week moet doen, maar die ene keer kan vast geen kwaad. Wanneer ga jij?

9. Axioma

Axioma Fanatiek lid

13 jun 2008
    1.127
    0
    0
    Gouda
    ik ben met 15 weken nog gewoon een heel weekend naar muziekfestival geweest, niets geen probleem hoor!

10. sukkie

sukkie Fanatiek lid

8 mrt 2008
    1.166
    1
    0
    Ik was vijf maand zwanger toen ik naar de toppers ging. Kind heeft geen kick gegeven, vond het allemaal prima. Lekker gaan, ik ben jaloers op je! :)

11. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    Nala, volgende week vrijdag waarschijnlijk :)

Thanx voor alle reacties!

12. Nala

Nala Fanatiek lid

29 okt 2005
    1.236
    1
    0
    Groningen
    Misschien zien we elkaar dan nog wel :( Ik ben die ene met die dikke buik haha. Veel plezier he!

13. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Ik ga ook vrijdag, volgens mij kan het voor 1x echt geen kwaad en ik ga er lekker van genieten! Veel plezier dus allemaal, ook voor de beebjes :D

14. Carla78

Carla78 Actief lid

14 apr 2008
    159
    0
    0
    chemisch analist
    Almere
    Ik ben met 18 weken naar Kane geweest en heb nergens last van gehad en de kleine is nu bijna 34 weken.
    Dus gewoon gaan

15. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    Ik ben vorige week ook gewoon nog naar een concert geweest. Was geen enkel probleem. Had het even aan de gyn gevraagd en die zegt dat de baby toch niets hoord het geen probleem is. Later kan het ook geen kwaad maar kan gewoon onprettig voor je zijn. Zo ben ik bij mijn vorige zwangerschap rond de 33 weken nog naar een concert geweest en had de hele avond krampen in mijn been, gyn zegt dat dit dan wel komt omdat de baby zich er niet prettig mee voelt.

16. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    ahhh, diegene met die dikke buik, check! ;)

Ik kan me zo voorstellen dat wat later in je zwangerschap het idd geen probleem is, beebje laat zelf wel voelen wat ie wel en niet prettig vind,maar dat minimensje van 3 cm kan dat bij mij nog niet ;) en et is echt iet het geluid waar ik bang voor ben, vraag me gewoon echt af of di heftige trillingen die je gewoon echt in je onderbuik kan voelen, niet slecht zijn voor zo'n kindje in ontwikkeling (tsja,overbezorgd haha)

maar na jullie verhalen en als de VK ook accoord gaat dan ga ik wel mee hoor!

17. anna mamma

anna mamma Actief lid

8 feb 2008
    179
    0
    0
    Verpleegkundige
    kan geen kwaad.
    Ik zelf ben ook nog naar concerten geweest verder in de zwangerschap.
    Geniet er van en doe waar je zin in hebt.
    Kindje zit goed ingepakt in je baarmoeder en vruchtwater , kan niks gebeuren.

18. Webmiertje

Webmiertje Actief lid

2 sep 2008
    183
    0
    0
    Mijn zusje heeft kaartjes gewonnen en gevraagd of ik met haar mee wil. Tuurlijk ga ik mee. Dus ik ben er ook bij, dinsdag de 14e. Ik heb me ook wel afgevraagd of ik zou moeten gaan, maar dat was meer om het feit dat ik nog steeds zo moe ben, dus of ik het wel kan volhouden. Dan ben ik precies 11 weken zwanger.

19. Chida

Chida Actief lid

13 nov 2007
    443
    0
    0
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Meid, ik was met 31 weken naar een concert geweest! nergens last van gehad. Ik heb wel de hele tijd op een stoel gezeten :D

20. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    gewoon gaan joh! Ben zaterdag geweest en vond de laser (en licht) show heel tof! Hele concert trouwens, terwijl ik geen ras-fan ben (meegvraagd door mn zus)! Have fun!

Deel Deze Pagina