Is het handig om naar dit concert te gaan? ik heb zitkaarten. Het concert is aanstaande vrijdag en heb vandaag de kaarten ontvangen. Nu heb ik her en der rond gelezen via google, en de 1 gaat wel de ander niet. Wat vinden jullie?
Ik zou niet gaan.... En de kaartjes aan mij geven Nee, even serieus: ik zou het wel even overleggen met de vk. Die kan vaak wel een goede inschatting maken of het nog handig is om verder van huis te gaan. Je hebt zitplaatsen, dus dat zal wel wat meevallen qua drukte om je heen en qua geluid.... De beeb zal vast merken dat er wat meer geluid is dan anders, maar hij zit heel goed ingepakt.
Ik kan me herinneren van oudste dochter dat ik met 35 weken naar Een voorstelling ging van toneel gezelschap waar ook harde muziek in voorkwam en dat dl toen echt mega druk werd van de herrie. Heb toen echt 3 winterjassen op m'n buik gelegd om het geluid te dempen maar het was echt zielig. Ik zou het zelf dus laten!
Daar was ik al bang voor. Queen is geen Ennio Morricone. Mooi balen, plus dat ik twee kaartjes heb liggen met Ziggo membership en twee munten voor drinken. Queen leek me zooooooo gaaf. Het voelde al niet prettig om te gaan, en nu dus idd niet. Ik moet waarschijnlijk ook al mijn theaterbezoek voor Harrie Jekkers afzeggen..... 19 feb ga ik naar Hoorn, en 6 dgn later ben ik uitgerekend... En de 9 maandenbeurs zal hem ook niet worden. Sjips, heb ik is wat leuks in het verschiet, kunnen alle drie waarschijnlijk niet doorgaan.
Geluid lijkt me niet goed voor je baby. Zelf moet ik er niet aan denken om nu naar een concert te gaan.
Nee absoluut niet verstandig om te doen. Een kindje dat al zo ver is krijgt last van de harde muziek en met name van de lage bass tonen. En als jij vaste plaatsten hebt kan je niet even ergens anders gaan zitten als het toch teveel is. Ook zou ik bang zijn voor de vaak enorme drukte tijdens dit soort grote evenementen (om nog niet te spreken over beschonken bezoekers, trappen en minder licht etc). De 9 maanden beurs zou misschien nog wel kunnen. Daar is geen harde muziek en veel meer ruimte dan in een concertzaal. Het lijkt mij alleen erg vermoeiend met al dat lopen en slenteren.
Ik zou t ook echt niet doen. Mn beeb wordt al onrustig als er op het werk van mn man een presentatie is met muziek die hard staat. Moet er echt niet aan denken. Verstandig besluit!
Ja, verstandig besluit, alleen heb ik nu wel twee kaartjes liggen. Iemand geïnteresseerd? Ze kosten normaal iets van 160,- maar voor 100,- mag je ze hebben, bij voorkeur ophalen in het schone Swifterbant, vrijdag ben ik ook nog in Soesterberg en kan ik over Amsterdam rijden, alleen is dit wel in de ochtend.....
Jammer meis. Maar denk wel dat het beter is voor de kleine.. Helaas heb ik al kaarten anders had ik ze zo overgenomen! Je raakt ze wel kwijt hoor!
Nee, Bolkje, helaas ben ik ze nog niet kwijt.... Ik ga vanvaond aan de slag er mee, ik hoop wel dat ik ze kwijtraak, we gan het ien.
Als je ze nog niet kwijt bent probeer eens ticketswap.nl. Weet alleen niet hoe het werkt met fysieke kaartjes maar valt te proberen. Als je je vooral zorgen maakt over drukte zou je kunnen navragen of je gebruik zou mogen maken van gehandicapte voorzieningen. Lawaai is denk ik erg baby afhankelijk. Dacht dat er ook mensen zijn die juist muziek opzetten om te kalmeren, en gek genoeg kan dat ook metal zijn.