Concert tickets met kinderen

Discussie in 'De lounge' gestart door Mariannetje, 10 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mariannetje

Mariannetje Bekend lid

6 dec 2006
    975
    247
    43
    Vrouw
    aan de kust
    Hallo Allemaal,

Even een snel vraagje...

Ik wil mijn man cadeau geven dat hij met onze dochter (en mij) naar het K3 concert gaat.

Maar hoeveel tickets moet ik dan bestellen? Het gaat om zitplaatsen, en mijn dochter is 21mnd.

2. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    3 tickets :)

3. X11

X11 Fanatiek lid

8 jul 2015
    1.768
    1
    0
    Je gaat met 3 personen, dus je bestelt dan 3 kaarten.

4. Boommm

Boommm Niet meer actief

3 tickets.

5. p1982

p1982 Niet meer actief

ja kind moet ook gewoon ticket hebben

6. sr07

sr07 Actief lid

13 jan 2010
    205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou even op de website kijken want er staat me iets bij dat je een kind van onder de 2 jaar op schoot mag houden.

7. veense

veense Niet meer actief

Dat mag inderdaad, maar dan moet je wel een extra ticket kopen, met de prijs van de goedkoopste rang! Extra geld verdienen dus voor hen!
    Heb zelf gemaild met hen destijds, maar kan het mailtje zo snel even niet vinden...

8. sr07

sr07 Actief lid

13 jan 2010
    205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is idd lekker geld verdienen. Mijn dochter was destijds net 2 geweest dus wij moesten een gewoon ticket kopen. Maar vandaar dat er nog iets was blijven hangen.

9. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Het staat mij juist bij dat het kind niet op schoot mag, in verband met de veiligheid en het aantal mensen dat in een zaal kan. Volgens mij kun je deze info wel op de site vinden, waar je de kaarten bestelt.

10. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.814
    3.340
    113
    zwemjuf
    zuid-holland

Dat klinkt wel logisch, anders komen er toch wel veel extra kleintjes binnen en is het een stuk voller dan waar het mogelijk voor bedoeld is.

11. veense

veense Niet meer actief

Eventim heeft mij dat toch echt zelf verteld in hun mail...

Kinderen tot 2 jaar mogen op schoot genomen worden als u een ticket koopt met de goedkoopst beschikbare prijs. Er is dan voor dit kind geen stoel bij de rest van de reservering.

Vanaf 2 jaar betalen kinderen de gewone toegangsprijs.

Hopende u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Eventim
    Afdeling Customer Care Request date 04.10.2015 09:51

Mijn vraag was:
    Moeten babys (jonger dan 1 jaar dus) die op schoot zitten een eigen ticket hebben voor de K3-shows? Dit is op de site nergens terug te vinden...

12. mausi

mausi Fanatiek lid

22 jul 2009
    2.751
    646
    113
    Gelderland
    Ik vraag me af of een kind onder de 2 überhaupt iets aan een concert heeft? Wij hebben onze zoon vorig jaar naar opa en oma gebracht toen we met de oudste naar K3 gingen. Ik had niet het idee dat het voor een kind van ruim 1,5 een echte meerwaarde was. Dit jaar gaat hij wel mee, als we gaan is hij bijna 3.

13. Twinkle81

Twinkle81 Fanatiek lid

4 jul 2014
    4.945
    1.033
    113
    Voorschoten
    Heeft waarschijnlijk met veiligheid te maken. Ze moeten weten hoeveel mensen in het pand aanwezig zijn. Dit is ook op last van de brandweer. Wel raar dat ze een vol ticket moeten hebben. Beetje geldklopperij als je het mij vraagt

14. mamak82

mamak82 Actief lid

6 nov 2011
    196
    0
    16
    NULL
    NULL
    ligt maar net aan je kind onze dochter nu bijna 2 danst al mnd met alle k3 liedjes mee! Ze ziet ook niks anders van haar twee grote zussen dus ik kan niet wachten tot wij naar het concert mogen ;)

15. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Zal ook aan de locatie liggen. Het theater zal bepalen hoe de kaartverdeling is, wat zij toe laten mbt op schoot zitten

16. veense

veense Niet meer actief

Wij hebben niet de luxe dat we een kind ergens onder kunnen brengen.
    Zoon van 8 maanden begint al wel helemaal te swingen als hij K3 hoort. Maar gezien het feit dat hij ook een ticket moest kopen a 18,50 zijn dochter en ik dus alleen geweest. Jammer voor mijn man, hij had graag mee gewild.

17. amdaa

amdaa VIP lid

28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    '
    Is denk ik ook afhankelijk van je plek in de zaal. Een dreumes is niet in staat om op grote afstand (voor hem) en tussen andere obstakels (mensen voor je) iets bewust waar te nemen.
    Ze zal het dus niet heel anders beleven dan thuis met tv/radio aan, en ze zal alleen andere mensen in de zaal echt waarnemen.

(Hetzelfde eigenlijk als met dreumesen en dierentuin, tenzij een olifant pal voor hem staat, merkt het kind voornamelijk andere bezoekers op die ook staan te kijken)

Maar daardoor hoeft het niet minder leuk te zijn natuurlijk, wellicht voor jullie gewoon een leuk uitje ☺

Deel Deze Pagina