Hoi iedereen Ik ben nu 28 weken en ga vanavond naar het concert van U2. Ik heb zitkaartjes dus dat is prima. WEl maak ik mij een beetje zorgen om het harde geluid wat daar is. Is dit erg voor je baby? Ik was vorige week naar de nieuwe film van harry potter en het was duidelijk merkbaar dat ze af en toe schrok. Thnx Kus Pauline
Ik zou gewoon gaan. Als je denkt dat ze er erg last van heeft kun je altijd nog gaan, en het geluid word natuurlijk wel gedempt door de buik en het water.... Ik ben met 37 weken nog naar tarzan geweest en hij genoot echt van de muziek!
Buiten het feit dat ik erg jaloers op je ben, denk ik dat het niet zo'n heel erge kwaad kan. Zolang je niet direct naast de boxen zit, en mensen kunnen niet aan je sjorren enzo want je zit... Zolang jij je goed voelt zal het voor de baby ook niet al te veel kwaad kunnen. Harry Potter is toch pas geschikt voor kinderen vanaf 6 jaar? Dus dat was ook niet geschikt. Straks bij de bevalling en daarna lekker de cd opzetten van U2 en het klinkt dan weer bekend Misschien hebben ze wel leuke shirtjes!!
Ik was twee weken geleden naar een concert en het voorprogramma vond de kleine vreselijk. Vond ik zelf ook, maar tijdens de echte act werd het kindje rustig en ging weer lekker slapen. Vond het geluid ook erg hard staan en heb toen het geluid geprobeerd wat extra te dempen door mijn jas en tas etc allemaal over mijn buik te doen (geen idee of zoiets helpt). Ik heb voor mezelf besloten om geen concert meer te bezoeken, maar U2 lijkt me wel kunnen, is toch in de Arena? Daar is sowieso meer ruimte in de lucht dan in een hal als de heineken music hall. Veel plezier!
Ik ga ook! morgen! Helemaal zin in. Normaal gesproken lig ik s'ochtends al in de rij en staan helemaal vooraan....maar ben nu 31 weken zwanger...das opzich natuurlijk super! haha. Dus we hebben braaf zitplaatsen. Ik zie wel hoe t gaat. Inderdaad zitten we vast niet naast de boxen. denk dat t best goedkomt. En als mama vrolijk is is baby vast ook vrolijk!
super heb er ook helemaal zin in!!!! bedankt voor de lieve reacties!! Ik dacht ook dat het niet zo erg zou zijn, maar toen begonnen opeens mensen het tegen mij te zeggen en ging ik twijfelen.
Ik ben zelf toen ik een week of 28 zwanger was naar rowwen heze geweest (harde muziek, veel bier gegooi en veel springen). Tja, het was wel een beetje lastig met die dikkere buik, maar ik heb er geen last van gehad en mijn meisje denk ik toen ook niet (was ze eindelijk een avondje stil omdat mama een keer stond te springen ipv dat mijn meisje m'n hele buik door tourde). Als je je eigen lekker voelt zou ik zeggen ga lekker genieten van U2, weggaan kan dan altijd nog.
Wil je alleen even veel plezier wensen!! Als je een man heel hard uit het stadion ziet rennen, is dat mijn vriendje, hihi dat bel ik dat ik aan het bevallen ben! Oja en ik denk dat de baby het geluid best goed kan horen, maar dat ie daar verder geen last van heeft.
Ik ga morgen ook, heb er ontzettende zin in! Wij gaan regelmatig naar concerten, bij mijn vorige zwangerschap heb ik dat ook gedaan. Zolang je niet te dicht bij de boxen staat is er niks aan de hand. Veel plezier!