Hai allemaal, Wie kan me vertellen waar ik comfortabele zwangerschapsleggings kan vinden? Criteria: - tot over mijn buik kunnen - geen dikke naden - niet al te dikke stof - bij voorkeur in verschillende kleuren verkrijgbaar - beetje betaalbaar is ook leuk Was vorige week bij Prenatal en daar hadden ze er wel één, maar die had hele dikke naden en de stof was ook erg stug, dus dat was niet zo geslaagd... Wie oh wie heeft een goede tip!?! Bedankt alvast! Gr. Stefanie
Ik heb een hele fijne bij Miss Etam gevonden, heb een zwarte gekocht maar ze hadden 'm in meer kleuren. Normaal gesproken absoluut is Miss Etam niet mijn winkel, maar de zwangerschapskleding is wel leuk, zit erg lekker en is niet duur.
Ik heb de gewone niet-zwangerschapsleggings van de miss etam gekocht. gewoon 2 maten groter dan ik normaal heb. ze waren 2 voor 25 euro.
kheb er vorige week 1 bij de h&m gekocht een zwarte ideaal!!die van de prenatal is ook heel slecht an kwaliteit niet nemen dus!!kweet alleen niet of ze bij de hennes meer kleuren hebben succes!!
Ik heb er 2 van noppies (zwart en wit). Zijn wat duurder maar zitten heerlijk! Ik heb er geen spijt van ze gekocht te hebben. Succes!
Ik heb gewone leggings van de hema, maar dan een wat grotere dan normaal en ik trek ze (nog steeds ) over mijn buik heen. Zodra er zwanger voor staat betaal je drie keer zoveel, beetje zonde aangezien ik ze maar voor korte tijd draag.
Ik vind die van Miss Etam niet zo heel goed hoor... Er zit een lelijke naad aan de voorkant, het geeft nul stevigheid (draag er een buikband overheen, ook niet van Miss Etam want die zijn te groot) en zelfs met ruim 37 weken hou ik ruimte over voor mijn buik! O, en de achterkant vind ik juist te laag. En de kwaliteit is nou ook niet om over naar huis te schrijven. Alles is zo groot bij Miss Etam en ik ben echt geen dunne hoor, heb alleen niet zo'n dikke buik dus voor mij is alles gewoon veel te groot daar en absoluut niet "flattering". Maar goed, bij gebrek aan beter (inderdaad niks anders nog gevonden voor een OK prijs) draag ik m maar wel...
Ik heb er 1 van hans textiel, 6 euro! En op de markt hebben ze vaak wat dunnere stofjes en die zijn vaak ook wat korter, tenminste die van mij... Maar wel lekker als het zo warm is!
Ik heb er een paar, maar dat zijn gewone leggings, van oa hans textiel en h&m. Die zitten bij mij nog steeds goed! Ze vallen bij mij onder mijn buik.
Ik vind die van de Ms Etam wel ok, maar ik draag er nog een zwangerschapsrok over, dus heb eigenlijk twee 'banden' nu en ik merk dat dat toch wel behoorlijk warm is af en toe Maar ze zijn ongeveer 15 euro en zitten best lekker.