Vandaag werd aangekondigd dat queen+Adam Lambert gaan optreden in de ziggo dome! Ik wil daar echt heen, maar ik ben nog nooit in de ziggo dome geweest, en heb al heeeel lang geen kaartjes meer voor een groot concert besteld. Vrijdag begint de voorverkoop, wil dan echt ervoor klaarzitten. Maar hoe pak je dat aan? Inloggen op ticketmaster en dan steeds vernieuwen? Iemand hier daar geweest, welke stoelen zijn goed? Is in het midden altijd staan? Of ook zitten? Waar zou ik op moeten rekenen qua prijs voor een goede plek. Er staat bij kaartjes vanaf 55 euro, maar dat zullen geen goede plekken zijn en als ik ga wil ik het goed zien!!!! Oh zooo leuk en spannend, hier meer fans?
Ziggodome is echt een gave zaal, je hebt eigenlijk overal wel zicht op het podium. In het midden is inderdaad staan.. geluid is geweldig!
Wel fan van Adam Lambert maar niet van Queen en ik ga dan ook niet. Volgens mij moet je juist niet vernieuwen als je inlogt en je keuze aanklikt, als er een wachtrij is kom je er vanzelf in te staan.
Idd niet vernieuwen, maar gewoon meteen om 10.00 inloggen (ik zou dus van te voren een account aanmaken ). En verder heel veel geduld hebben en volhouden. Ziggo dome is een mooie plek voor een concert. Ik vind het een hele intieme sfeer hebben, veel beter en mooier dan bv de Arena. Ik ben er vorig jaar geweest met Pink en was echt supergaaf!
Voor grote, gewilde concerten log ik al in om een uur of 8. En dan wel elke keer vernieuwen net zolang je in de wachtrij komt te staan. Daarna niets meer doen ( ja zorgen dat je internet hebt en je computer niet uit valt ). Bij Pinkpop stond ik bijvoorbeeld al om half 9 in de wachtrij en ik had om 10 uur direct een kaartje. Je kan dan kiezen waar je wilt zitten ( of staan ). Ik hou de map van de Ziggodome er altijd naast open ( gewoon via de ziggodome site ).
Je kan wel vernieuwen, maar das alleen handig als je meerdere tabbladen open hebt staan en je goed kan multitasken . Arenavloer zal heel waarschijnlijk bij jouw concert staanplaatsen zijn en ik denk dat je daarvoor gemiddeld wel op een 90 á 100 euro mag rekenen. Als je op de tribune wilt zitten kun je ook gebruik maken van bestellen via plattegrond, kun je zelf je stoel uitkiezen. Ik weet alleen niet zeker of deze mogelijkheid bij alle kaartverkoop is. Wat ik zelf altijd doe: Ruim op tijd inloggen. Pinpas of creditkaart bij de hand houden, paslezer bij de hand houden. Bureau of plaats waar je pc staat beetje opgeruimen zodat je niet je pas en je kaartlezer kwijt tussen de rommel bent. En als je klaar bent met bestellen, een lekker bakkie koffie maken voor al dat gestress!
Bedankt voor alle tips! Heel fijn! Ben echt benieuwd of het gaat lukken, ga in ieder geval heel ruim op tijd ervoor klaar zitten! Spannend!! 😃
Als het me lukt tenminste, dan ga ik naar Jason Mraz. Maar mocht het niet lukken, ik ga vanavond ook al naar hem toe in Carré
Oh, ik baal en snap het niet. Was ruim op tijd in de wachtrij, 1 min na 10 uur mag ik erin, zijn er alleen maar staanplaatsen! Hoe kan dat nou?? Ik wilde zitten....😭
Ja ik heb ze nu ook, ik klikte steeds vakken aan die blijkbaar vol waren en dan gaf hij staanplaatsen als alternatief. Heb nu 2 kaartjes in vak 211, rij 9. Iemand een idee of deze goed zijn? Ben nog nooit in ziggo dome geweest....
In principe heb je overal wel een goed zicht. Wij hebben altijd gestaan, of gezeten in het sta vak. Op de kaart van het Ziggodome kan je zien waar je zit. Op die van ticketmaster trouwens ook. Veel plezier!
Oh gaaf Queen!! Veel plezier! Ik ga in maart naar The Script in Ziggodome Ik vind Ziggodome heel prettig. Mooie plek en inderdaad geluid is goed. Ben daar 1x geweest voor het concert van Pink.
Ik ben voor zowel Robbie Williams als Michael Bublé in de Ziggodome geweest, en nu dus Jason Mraz! godzijdank stonden ze niet in die galmende badkuip die ernaast staat. Wat goed dat je nog kaartjes hebt weten te krijgen, volgen mij was het erg gewild, zal me niks verbazen als er nog een extra show bijkomt. Veel plezier in ieder geval! Het rode rondje is vak 211 en de rijen lopen in nummers naar boven op.