Concert Ziggodome, voorprogramma

Discussie in 'De lounge' gestart door pisum, 7 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Binnenkort ga ik voor de eerste keer naar een concert :) in de Ziggodome. Nog nooit geweest dus ik weet niet zo goed wat ik kan verwachten. Heb er wel veel zin in hoor :D Het concert begint om 20 uur en de zaal is open om 18.30. Ik heb begrepen dat er dan een voorprogramma is. Nu lijkt het voorprogramma mij niet zo boeiend. En ik zou ook wel willen eten iets voor/rond die tijd. Dus mijn vraag is eigenlijk, moet je persé bij dat voorprogramma zijn of kun je ook om 19.30 ofzo binnenkomen?

Iemand verder nog tips wat betreft bezoek aan de Ziggodome?

2. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Waarschijnlijk begint het voorprogramma om 20:00.
    Zaal gaat altijd eerder al open..

3. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    aha! nou in dat geval kunnen we dus rustig eten :D

4. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Ligt eraan wat voor kaarten je hebt. Als je vaste zitplekken hebt dan kun je om 20u inderdaad wel komen aankakken.
    Maar als je veldplaatsen hebt waarbij 'wie het eerst komt het meest vooraan staat', dan zou ik om 18:30u al voor de deur liggen :p

5. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Heb je staan of zitplaatsen? Je kunt altijd later binnen komen, gebeurd vaak. Maar in het geval van staanplaatsen sta je dan wel achteraan. In en om het Ziggodome kun je trouwens ook prima eten!

6. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    zitplaatsen :)

ja, tips waar we kunnen eten?
    een snelle hap is op zich prima hoor, maar wie weet!

7. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
  8. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    In de Ziggodome kun je ook een snelle hap nemen bij een van de standjes van La Place.

9. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    Het ligt er maar net aan wie het voorprogramma doet :D
    Bij Michael Bublé is dat al ruim 10 jaar lang Naturally 7 en die moet je gewoon echt een keer gezien hebben! Een superact is dat!
    Bij Jason Mraz laatst was er niet echt een voorprogramma.
    De meidenband waar hij mee tourt speelde vooraf 2 of 3 eigen nummers en daarna kwam hij erbij.

Bij 320 kun je wel aardig eten. Zit tegenover de arena en naast ziggodome.

10. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Thanks voor de tips!

Voorprogramma is een rapper uit Engeland die ik niet ken :)

(Ik ga naar The Script ;))

11. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Er komt altijd van te voren een tijdschema online. Dus dan zie je precies hoe laat het voorprogramma begint en hoe laat de hoofdact.

Leuk naar the script! Ik was er vorig jaar bij in Paradiso, was echt awesome!

12. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Gezellig, ik ook! Ga je vrijdag of zaterdag?

13. kusjes1986

kusjes1986 Bekend lid

24 jan 2015
    830
    0
    16
    NULL
    NULL
    ik zou ook zaterdag gaan naar the script maar ik heb de kaartjes helaas te koop staan. Ik zou met mijn zusje gaan, maar zij moet verplicht rust houden ivm een erge bloeding gister bij 13 weken zwangerschap. Kindje maakt het gelukkig goed. Dat gaat voor in mijn ogen heel erg jammer want was er erg graag heen gegaan

14. mgeul84

mgeul84 Bekend lid

17 aug 2012
    791
    116
    43
    Zou zelf niet per se naar t voorprogramma gaan, meestal niet zo boeiend. Hou er rekening mee dat eten bij/rondom Ziggodome erg druk is. Zelf zijn we vorige week naar Usher geweest en hebben we onderweg daar baartoe rustig kunnen eten. Tip: parkeren op p2! Heel dichtbij en echt rustig.

15. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    @ButterflyNova: zaterdag ga ik :) en jij?
    en jammer dat jij niet meer gaat @kusjes1986 maar het kindje gaat natuurlijk voor ja

over die drukte zat ik ook al te denken, want het schijnt dat diezelfde dag Spandau Ballet in de HMH staat.

iig geen parkeerprobleem want we komen met de trein en ik heb een hotelletje geboekt. soort van romantisch uitje :p

bedankt voor de tip over het tijdschema @Zinaa!

16. Rannie

Rannie Actief lid

21 dec 2012
    442
    56
    28
    Vrouw
    Gewoon een dagje van tevoren naar Concerten, festivals en evenementen - Mojo Concerts gaan, het concert opzoeken en dan bij laatste updates kijken voor het tijdschema. Die plaatsen ze meestal ook op de eventpagina op Facebook :) Over het algemeen klopt 'ie wel aardig. Als er 20.45 staat, kan het hoogstens 21.15 worden, Ligt een beetje aan (de kapsones van) de artiest. Maar dat valt met The Script best mee.

Bij wijze van spreken kun je 5 minuten voordat hoofdprogramma begint binnenlopen, als je het niet erg vindt niet vooraan te staan (met zitplaatsen maakt het niets uit). Als je laat bent en staanplaatsen hebt, kun je het beste als je het pand binnenkomt links of rechts langs de zaal lopen en de laatste deur erin gaan (bij 1 vd 2 barren in de zaal). Je staat dan niet recht voor het podium, maar wel dichterbij.

Als je vroeg komt, kun je je spullen in een kluisje proppen. Dat scheelt tijd bij de gratis garderobe, maar kost 2 euro. Ook checken ze tassen, maar als je een flesje water oid in je jaszak/binnenzak doet, smokkel je dat zo mee naar binnen. Dat scheelt wat centen, want de prijzen voor muntjes zijn best hoog. Ga je toch gewoon daar eten: je kunt in de Ziggo La Place-broodjes kopen, patat met, een stuk meer keuze dan elders.

Have fun!

Deel Deze Pagina