Hallo ik weet me eigenlijk geen raad daarom dat ik het nu op deze manier probeer. Begin januarie heb ik een bbz (5 weken) gehad terwijl ik een spiraaltje had dat hebben ze dus met spoed weg moeten halen, gelukkig heb ik allebije eierstokken nog. Toen ben ik aan de pil gegaan en daar werd ik niet lekker van dus die heb ik niet goed geslikt en de laatste week heb ik helemaal niet geslikt, wel ongesteld geworden. eigenlijk moest ik dus weer beginnen met de pil sliken en dat heb ik dus hellemaal niet gedaan om te kijken of ik me zo beroerd voelde door de pil. Ik heb wel gemeenschap gehad (onveilig). In het begin ging het goed, en nu ben ik ongeveer 2 weken heeeel erg moe en voel me ook niet lekker,gevoelige onderbuik, last van borsten als ik op me buik lig en af en toe duizelig ookal eet ik wat het blijft het zelfde. ik ben ook al bij de huisarts geweest en die wist niet wat er wa, wel bloed laten prikken en nu wachten op de uitslag. Nu zou ik eigenlijk nog 4 dagen de pil moeten slikken dus ongeveer over 5 dagen moet ik ongesteld worden. wat ik me nu afvraag kan het zijn dat ik zwanger ben of kan het ook wat anders zijn?? kan iemand me alsjebliefd helpen?
Als je de pil niet slikt en je hebt onveilig gevreeen, ja dan kan je zwanger zijn. Het kan ook door het pilgebruik komen, mss is je lichaam nog wat in de war. ik zou nog een paar dagen afwachten om te zien of je ongesteld wordt en zo niet een zwangerschapstest doen. Weet dat hormonen vervelende dingen met je kunnen doen. Succes!
Als je onveilig vrijt, kan je zwanger raken. Als dat niet de bedoeling is, vraag ik me af waarom je geen condoom gebruikt hebt?
Dat komt omdat mijn vriend sochtens toen hij wakker werd niet na dacht en dat was ook de enige keer dat we gemeenschap hebben gehad. En het is niet dat ik niet zwanger wil worden het zou heel welkom zijn maar we zijn er niet bewust mee bezig
Mooi dat het wel welkom zou zijn, dat maakt het iig minder lastig, die onzekerheid. Nog een paar dagen wachten dan! Ben benieuwd...
Hihi ja ik ben ook benieuwd nog paar daagjes duurt wel lang dat wachten. Ik hou jullie op de hoogte thnx x