Misschien wel leuk om het hierover te hebben. wat waren de eerste reacties van je man/vriend toen je met de test positieve test naar hem toeging? die van mij schreeuwde heel hard: NEE, NEE, NEE, NEEEEEE! maar hij was wel heel blij hoor! was meer schrik hahaha, achteraf echt wel grappig! ben benieuwd naar de reacties.... groetjes!
bij de eerste zei ik tegen hem papa je wordt papa en hij begon spontaan te huilen van blijdschap en van de 2e die erg onverwachts kwam zei hij oke en nu
Hij werd door mij wakker gemaakt (tja ochtendurine is beter he? ) en gaf me een half slaperige knuffel en zei breed glimlachend Nou gelukkig maar he? (Omdat we heel graag zwanger wilden worden)
Zijn eerste reactie was: ECHT? En daarna pakte hij me stevig vast en begon hij een beetje te huilen. Dat zijn van die momenten die je nooit meer vergeet...zó mooi en zó onwerkelijk tegelijk
ja joh? en ging vrolijk verder met zijn koek op te eten die die in zijn hand had. besef kwam de volgende dag pas
We stonden allebei op die test te kijken want dat tweede streepje zagen we voor onze ogen verschijnen. We waren er allebei heel even stil van en keken elkaar aan en moesten toen vooral heel erg lachen, van blijdschap en vd schrik want het was pas de eerste echte poging geweest en hadden nooit verwacht dat het meteen raak zou zijn. We zijn samen de hele dag blij en verbaasd geweest, leuk als ik eraan terug denk.
Mijn man zei even niks, zn ogen werden wel steeds groter Daarna hebben we samen de slappe lach gekregen
die van mij zei be de eerste: "oh ik moet nog gordijnen kopen" (we waren nog aan t opknappen en alleen in onze slaapkamer hingen er gordijnen....) en bij de tweede zei hij: "ow....... weet je het zeker? " (en om eerlijk te zeggen...nee....nog steeds niet zeker...zie alle overige onderwerpen die ik getypt heb)
Bij ons belde het ziekenhuis (iets minder romantisch) en zij vertelde dat het bloed deze keer ECHT goed was (geen verhoogde kans op een mk deze keer). De 7e ICSI was geslaagd. We konden dus beide alleen maar huilen... :-D
Wij hebben eigenlijk alleen maar heel hard moeten lachen van ongeloof, het heeft ook een paar dagen geduurt voordat we het pas echt door hadden , misschien omdat we al zolang aan het proberen waren in de mmm dat we er niet meer echt van uitgingen dat het ooit nog eens zou gebeuren.
die van mij heeft eigenlijk niets gezegt.ik was al 17 dagen overtijd en ik had al 7 negatieve testen gehad dus wij gingen er ook al niet meer vanuit.toen we is de stad liepen zeiden we van nou we halen er nog 1 en anders maandag de huisarts bellen.we waren net thuis en ik denk nou eerst maar testen hebben we het maar gehad.ik weet dat ik lijkbleek van de wc was afgekomen en huilen op de bank ging zitten.en toen vroeg hij nog wat is er en toen zag hij die 2 streepjes hij heeft 10 minuten voor zich uit zitten kijken en daarna vond hij het wel leuk.en nu is het een hele trotse papa ondanks dat die kleine er nog niet is
Ik gaf hem de test...met de text "ik denk dat er 2 streepjes staan"...Hij: (na lang gluuren) Ik denk het ook, gefeliciteerd! **kus kus kuuuuuuuus** Enne het is zeker een meisje? En jawel hij had gelijk...ik dacht het ook meteen
Mijn man kreeg een cadeautje omdat we een half jaar getrouwd waren en zijn eerste reactie was: maar ik heb niets voor jou..! Dus ik: jij hebt al genoeg gegeven! Vervolgens pakte hij het cadeautje uit: een rompertje met 'mijn papa is de aller, aller, allerliefst. Het was heel even stil en toen zei hij: oooh, echt waar? We krijgen een meisje!
hahah wat een leuk onderwerp! Ik had mijn test gehaald terwijl hij aan het werk was. Hadden we zo gedaan omdat ik me er dan prettiger bij voelde. Ik hield hem wel constant op de hoogte via sms. Hij belde me op een gegeven moment op of ik het al wist en zei nee ik bel je wel als ik meer weet. 10 minuten later belde ik hem op. Wist ik veel dat ik op de luidspreker was...en dat ie pauze had en met zuh alle aan t schaftuh waren...(bouwevakkers ook nog haha) ik zei schatjuh...je wordt papa. Enige wat ik kon horen is echt jah! vet jah! De rest was allemaal geschreeuw en gejuich van zijn collega's haha.
Mijn man was helemaal blij! Hij heeft wel 20x gevraagt het is toch wel echt zo? Hihi het is echt zo'n schat!
Leuk topic Miireii Wij hebben de test samen gedaan (voorgevoel? ) om een uurtje of 6 's ochtends.. ik kon echt niet meer slapen en ging testen en hij ging dus maar mee kijken, haha... Toen er echt een 2e streep kwam ging ie in de bijsluiter kijken of een tweede streep er echt zo uit moest zien, haha.. heb gelijk maar een CB digitale in het urinepotje gehangen en toen daarop al heel snel 'zwanger' stond, geloofde hij het wel! We keken elkaar heel verbaasd aan en waren heel blij .
Leuk om al die reacties te lezen zeg! Hier de test smorgens vroeg alleen gedaan.... de tweede streep kwan eigelijk meteen in beeld en ik rende terug naar de slaapkamer: LIEFIE JE WORDT PAPA! Hij sprong meteen uit bed en riep alleen maar: JA JA JA JA! En springen en huilen van geluk allebei! (hadden al zoveel negatieve testen gezien (medische molen), dat deze meteen positief kleurde was echt een ongelooflijk mooi en speciaal moment!)
De mijne drong echt de hele tijd aan te testen dus heb ik 7 dagen voor nod getest. Meneer was er namelijk van overtuigd dat ik zwanger was (en dat waren er meer). Ik testten, heel onverwachts toch positief Ben helemaal in de wolken, schreeuw het uit , verwacht een superblije mannetje, meneer: nee jho. Ik zie helemaal niets. Nee hoor, doe er maar nog een, die is vast fout...... Hij kon het niet geloven!