Ok ff denken hoor Als allereerste was het now summer dance pepsi pop tmf awards justin timberlake (2x) eminem destiny's child shakira marco Borsato (3x) toppers lady gaga rihanna Dat was het wel geloof ik
Oef, ik heb er eentje die heb ik nog niet voorbij zien komen: BZN!!!! (ter verdediging, ik was een jaar of 6/7 en de tweede keer ging ik mee voor een vriendin, toen was ik 16) Verder: Pepsi-pop Take-That Within' Temptation Bon Jovi Rammstein Marilyn Manson Metallica Korn Slipknot Madonna Iron Maiden Bullet for my Valentine Godsmack Robbie Williams En qua festivals: Dynamo Open Air Waldrock Fields of Rock Bevrijdingsfestival (Zwolle) Dauwpop Pinkpop Graspop Metal Meeting Volgens mij ben ik er aardig wat vergeten of weet ik de naam niet meer omdat ze bv voorprogramma waren... Op de festivals ook aardig wat grote namen gezien (bv Skunk Anansie, Alanis Morisette, Ilse de Lange enz.)
Van internationale artiesten alleen Anastasia Zou ook dol graag een keer naar Nickelback gaan. Nu komen ze 09-09-'12 in Amsterdam en laat dat binnen no-time uitverkocht te zijn Verder: Blof De Dijk Van Dik Hout Guus Meeuwis Ilse de Lange Intwine
Phoe echt teveel om op te noemen, zijn festivals en concerten door elkaar. De festivals zijn:Graspop metal meeting, waldrock, lowlands. Dit is nog niet alles. Heb even een website van 1 van de festivals gebruikt voor namen haha Him (3x) The rasmus *vriendin van me wilde, bleh haha) Papa roach Green Lizard Within Temptation Direct Go back to the zoo 1349 3 Inches Of Blood 36 Crazyfists Aerosmith After Forever Alice Cooper All That Remains Amon Amarth Amorphis Anthrax Anvil Apocalyptica Arch Enemy 3x As I Lay Dying Atheist Avenged Sevenfold Behemoth, Between Biohazard Black Label Society Black Sabbath Blind Guardian Bullet For My Valentine Caliban Cannibal Corpse Cavalera Conspiracy Celtic Frost Children Of Bodom 3x Chimaira Coal Chamber Cradle Of Filth 2x Delain Devil Driver Dimmu Borgir Disturbed DragonForce 2x Dream Theater Drowning Pool Eluveitie Ensiferum Epica Exodus Fear Factory Finntroll 3x Hammerfall 2x Hatebreed Helloween Iced Earth Ill Nino Immortal In Flames Turisas Iron Maiden Judas Priest Kamelot Killswitch Engage Kiss Korn Korpiklaani Kreator Lacuna Coil Lamb Of God Machine Head Manowar Marilyn Manson Mastodon Megadeth Moonsorrow Moonspell Morbid Angel Motley Crue Motorhead My Dying Bride Nevermore Nile Obituary Opeth Ozzy Osbourne Pagan's Mind Peter Pan Speedrock Sabaton Satyricon Saxon Sepultura Sick Of It All Slayer Slipknot 2x Sonata Artica 2x Soulfly Static X StoneSour Symphony X Therion Turisas Trivium Type O Negative Volbeat Whitesnake
Stadionconcerten: U2 (meerdere keren) Robbie Williams (meerdere keren) Bryan Adams Marco Borsato (meerdere keren) Verder Rock Torhout (= Torhout/Werchter, meerdere keren) met namen als Lenny Kravitz, Simon and Garfunkel, Midnight Oil (de rest moet ik opzoeken ). In kroegen en zaaltjes verder nog een hoop Nederlandse bands en artiesten gezien (De Dijk, Loïs Lane, Van Dik Hout etc.)
Status Quo 2x Blof 2x Nick en Simon 1x Verder een heleboel BOEREN bandjes.. van hier in de buurt waaronder MOOI WARK
Ik ben nog maar naar 4 concerten geweest en alle vier van Tokio Hotel ( ik mis ze zooooo). Twee in Ahoy, eentje in het Goffertpark en een in de HMH
In willekeurige volgorde: * Eros Ramazzotti (2x Ahoy, 1x MECC, 1x in Rome) * Gloria Estefan * 2x Tina Turner * UB40 * U2 * Simple Minds * 2x Robbie Williams * Nick en Simon (symfonica in Rosso) * ...tig x naar Marco Borsato, denk 6 of 7x * Andre Rieu * Whitney Houston * 2x Toppers (al vind ik dat niet echt een concert ) * Pinkpop * Night of the Proms 3x * Bryan Adams * Vrienden van Amstel live * Guus Meeuwis Dat was het wel. misschien nog iets vergeten maar dit schiet me als eerste te binnen. edit: Julio Iglesias met mijn moeder (al zo lang geleden dat ik toen niet eens wist dat hij een zoon had haha). En BZN, ook in een héél ver verleden met mijn moeder... je moet ze soms een plezier doen he
* Rene froger! *bloos* * Backstreet Boys * Brain Adams * K-otic * Bon Jovi 4x * Marco Borsato 3x * Vrienden van Marco Borsato * Guus Meeuwis 2 x Ik zou héél graag een keer naar Robbie Williams gaan.