Ik ben nu 7,5 week zwanger ... Normaal slaap ik altijd op mn buik alleen de afgelopen 2 dagen ligt dit echt totaaaal niet meer en doet het zelfs een beetje zeer... Hadden jullie hier ook last van...
yep.. maar ik slaap nog steeds op mijn buik hoor anders kan ik echt niet slapen ik heb 1 been omhoog waardoor de kant waar beebje ligt wat omhoog komt en dat slaapt heerlijk succes!
yep ik heb af moeten leren om op mijn buik te slapen want dat gaat echt niet meer vanaf 8 weken zw schap. nu lig ik op mijn zij met een kussen tussen mijn benen en na een aantal slapeloze nachten slaapt het nu best lekker gr kim
Hier ook nog op de buik hoor. Wat roshi al zei, 1 been omhoog, kussen eronder en heerlijk slapen. Moet wel elke avond even met de kleine onderhandelen over aan welke kant zij wilt liggen maar gelukkig zij we het meestal wel met elkaar eens hihi
Ik merk sinds ik zwanger ben dat ik juist meer op m'n buik ben gaan liggen tot nu toe slaapt het heerlijk en heb ik nog nergens last van
ik slaap ook op mijn buik, nu nog steeds, soms wordt ik wakker van een schop en dan moet ik me even omdraaien
begin het nu langzaam aan minder prettig te vinden, op de buik slapen. Maar als de kleine er straks is is dat bijna het eerste wat ik weer ga doen...! (en een biefstukje eten, hihi)
Ik kon het direct al niet meer maar dat was niet door mijn buik maar door mijn borsten hihihihii Heb het dus al afgeleerd en lig al vanaf het begin op mijn zij soms word ik helemaal doorgelegen wakker...echt heel vervelend
Ik slaap ook op m'n buik met 1 been omhoog. Met een borstvoedingskussen kan je echt wel een comfortabele houding aannemen. Kan er echt niet meer zonder!
ik slaap ook nog steeds op mijn buik en af en toe ga ik op mijn zij liggen. Ik merk wel dat het nu langzaamaan wat minder lekkerder ligt. maar pijn heb ik niet hoor.
Ik sliep altijd op mijn buik maar nu kan ik het echt niet meer.Dus lig ik op mij zij. Ik mis het wel om op me buik te liggen want ik val nu echt moeilijk in slaap en krijg last van me benen
Ik slaap ook nog steeds op mijn buik, ik moet wel even een plekje weten te vinden maar dat komt omdat ik wat pijnlijke borsten heb. Wat sommige in bovenstaande beschrijven om 1 been omhoog zal ik als alles goed mag gaan en ik wat verder ben ook proberen.
Ik sliep heel vaak op mkn buik, maar nu allang niet meer, in eerste instantie omdat ik zo'n last had van mn borsten. K mis het wel een beetje, soms kan ik echt geen lekkere houding vinden
sliep ook altijd op me buik maar merkte dat dit steeds minder prettig gaat liggen dus lig nu half op me zij half op me buik met een been omhoog , en soms een kussen er tussen.pijn doet het bij mij niet.
ik lig op me buik te slapen wel met 1 been omhoog. de ene keer ligt het beter als de andere keer. maar goed het is mezelf soms ook even behelpen. als de baby het niet prettig vind dat voel ik dat vanzelf wel
ik slaap ook op mijn buik, ligt prima hoor, en zonder kussen dat vind ik niets, wel graag met een been omhoog
ik ben ook een buik slaper maar dit ging niet meer van af een paar weken zwangerschap. ik heb een extra dekbed gepakt die ik nog had liggen en een hoes er om heen gedaan opgerolt en lig daar nu heerlijk tegen aan te slapen. werkt prima bij mij. heb ook wel gehoort van anderen die er een voedings kussen voor gebruikt hebben.
Ik kan de ene nacht wel en de andere nacht niet op mijn buik slapen, ligt er denk ik een beetje aan hoe de baby ligt. Soms word ik snachts wakker als ik op mijn buik lig en dan heb ik een beetje buikpijn...dus dan weet ik dat ik anders moet gaan liggen. Ook hier tegenwoordig een voeidingskussen in de buurt zodat ik 1 been erop kan leggen en dan alsnog half op mijn buik kan liggen zonder daar teveel gewicht op te leggen