N.A.V topic van linda? heb ik mijn schatje ook aangemeld. zouden julliu ook op haar willen stemmen?? alvast bedankt www.hmzomer.nl fotonr 05852
Hai Petra, Ik weet dat je het niet verkeerd bedoeld hoor...maar nu is het dus de bedoeling dat we tegen elkaar op gaan stemmen. En dat is natuurlijk niet zo leuk. Ik had de site al van een ander forum en besloot het daar niet te doen omdat ik dan al haar stemmetjes inpik. Vandaar dat ik het hier deed aangezien niemand anders het nog had. Hoop dat je me een beetje kan begrijpen PS...heb trouwens ook wel bij jou gestemt hoor
Hoi Lin nee joh... Tuurlijk niet om jou stemmen weg tehalen gekkie Doe gewoon voor de fun mee, en de stemmen zijn gewoon welkom... En volgens mij sta jij nog steeds boven aan als ik het goed begrijp ... daar moet ik dan weer heel wat stemmetje voor krijgen
ik bedoelde het ook niet verkeerd hoor...maar had liever niet in strijd gezeten met iemand anders van dit forum Word dan weer spannend haha
Maar een beetje spanning is wel leuk toch Hihi nee hoor ik gun het je wel !! Absoluut, de foto is ook heel stoer!! We gaan het zien...