Concertfoto's Robbie Williams

Discussie in 'De lounge' gestart door carol78, 22 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. melody

melody Bekend lid

29 mrt 2006
    672
    0
    0
    jeee mooie fotos hoor!
    Ik was er ook maar wij zaten helemaal tegenover het podium dus heel ver weg, wel recht er voor maarja we zagen hem heel klein dus hebben alleen maar op de schermen kunnen meegenieten...
    Mn fotos zijn uiteraad ook veel te ver weg dus te onduidelijk.
    maar wel een geweldige avond gehad!!

Veel plezier aan iedereen die nog heen gaat!!!

2. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Super zeg!!!!! En onwijs leuk dat je de foto's erop hebt gezet.....ik ben een van de thuisblijvers.... :cry:

;)

3. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Gave foto's joh!!!!! Voor de liefhebbers: er waren gisteren nog kaarten te bestellen via ticketservice, organisator Mojo had nog extra kaartjes in de verkoop gedaan omdat na het opbouwen vh podium bleek dat er nog zitplaatsen vrij waren... Ze kosten 62 euro, maar je hebt kans op beperkt zicht.....

4. Jolanda

Jolanda Fanatiek lid

26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    * zwijmel......Robbie Williams.........Zwijmel *

5. liselotje

liselotje Bekend lid

17 sep 2005
    548
    0
    0
    limburg
    Als dat de plaatsjs waren wat ik gezien heb wat vrij aren dan valt t best mee met t zicht je kijkt dan meer na hem van achteren maar dan is die wel heel dichtbij :)

6. liselotje

liselotje Bekend lid

17 sep 2005
    548
    0
    0
    limburg
    Daar zat ik dus ook in rij 11 en er zat een zwangere voor me in de rij was toch niet jij he :) met nog een koppel en de vrouwen in een groene trui en de mannen in het blauw? (of andersom)

Maakt ook niet uit het was wel wat verder weg maar dat mocht de pret niet drukken he....

7. Floor

Floor Actief lid

21 apr 2006
    355
    0
    0
    Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf
    Ik heb me ook ontzettend vermaakt gisteren! Wat een entertainer is het toch hĆØ!

Het meisje dat aan het begin van de show weggedragen werd kreeg ook nog ff commentaar :) . "You are missing the show!! Some people do anything for some attention!"

Toen ik bij het stadion aankwam merkte ik dat ik mijn camera netjes op tafel had laten staan ARRRRRRRRRRGGGGGGGGG :evil:
    Dus als iemand nog meer foto's heeft...mag ik ze alsjeblieft?

8. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Nu ben ik echt jaloers!!!!!!
    Vind Robbie geweldig.

9. carol78

carol78 Actief lid

27 mrt 2006
    136
    0
    0
    faillissementsmedewerkster
    Dan heb je waarschijnlijk de plaatsen waar wij zaten... kan slechter toch???

10. carol78

carol78 Actief lid

27 mrt 2006
    136
    0
    0
    Ik heb er zo'n 175, ook wel wat mindere, maar toch...

zijn er teveel om te mailen, andere ideeen?(een site of zo waar ik ze simpel in de originele kwaliteit op kan zetten en waar jij ze dan af kan halen?) Ik werk wel mee hoor!

11. carol78

carol78 Actief lid

27 mrt 2006
    136
    0
    0
    ff wat recente artikelen uit de lokale krant.

Arena plat voor ego-show van Robbie Williams

Sinds 1997 trad hij twaalf keer op in Nederland. Maar nog niet eerder wist Robbie Williams het Ajax-stadion vier maal achtereen uit te verkopen.
    AMSTERDAM Ā– Zelfs op de avond dat de mannen van Marco van Basten moesten aantreden tegen het blauw-wit van Maradona, was een kolkende ArenA tot aan de nok gevuld met fans van de voormalig Take That-ster.
    Ter ondersteuning van het Nederlands elftal droeg Williams een oranje shawltje en een jasje met oranje voering en gaf hij de tussenstand door. En met de uitroep ‘an Nistelrooy! kreeg de zanger de handen op elkaar.
    De vijftigduizend voornamelijk vrouwelijke bezoekers kregen een blingbling-show van bijna megalomane proporties voorgeschoteld. Te midden van een orgie van rook, vlammen en vuurwerk deed Williams zijn ding en al na enkele nummers had hij het stadion plat.
    Het eerste concert in de ArenA werd een dampende Show met de hoofdletter S van Seks, Seks, Seks. Kortom, verantwoord Vermaak volgens De Wet van Williams, die uiteraard niet kon afsluiten zonder zijn lijflied Let Me Entertain You.

Oranje tint voor Robbie Williams

AMSTERDAM (ANP) - Alleen zijn geinponem is al voldoende. Popster Robbie Williams weet hoe het spel gespeeld moet worden als je niet de stermuzikant bent. Dan moet je vooral entertainen en dat deed hij woensdag dan ook weer in de ArenA in Amsterdam waar hij zijn eerste concert gaf in een reeks van vier.

Jongeren uit de omgeving van Lochem zijn in een Grolsch-hose naar de ArenA gekomen om Robbie Williams te bewonderen. ANP Photo
    Hij kruipt, hij swingt en bespeelt het publiek op meesterlijke wijze. Soms gaat dat met een geinige blik, een andere keer weer met een opmerking of gewoon een daad. Zo pakt hij ergens halverwege het optreden een camera uit het publiek, stopt de lens in zijn broek, knipt en gooit de camera weer terug. En dat allemaal tijdens een lekker nummertje zingen. In Holland noemen ze dat prettig gestoord.
    Natuurlijk heeft zijn muziek een heleboel wat andere muziek gewoonweg niet heeft: het gevoel gepakt te worden en ongestoord te willen meezingen, zoals bijFeel, Trippin' en Rock dj tijdens het concert. Dat maakt zijn werk dan ook voor een grote groep interessant. En hij lijkt dat ook goed te weten. Waarschijnlijk al geleerd tijdens het succes van de jongensgroep Take That.
    Wat hij ook zo goed begreep was de Hollandse voetbalmanie, zeker nu Nederland tijdens het concert tegen Argentiniƫ voetbalde. Hij speelde dan ook regelmatig de tussenstand door, al was er daaromtrent niet veel te melden. Tijdens het nummer 'Sin Sin Sin' greep hij dan ook maar naar de de onvolprezen Heineken-Holland toeter om die op zijn hoofd te zetten en als voorbinddildo aan te binden.
    En dan moest er natuurlijk ook nog even gevoetbald worden. Samen met zijn collega-muzikant John Wilkes, waarmee hij de dvd in de Royal Albert Hall opnam, schopten ze allebei een bal de zaal in. ,,Wie het hoogst schopt, is de winnaar. Het publiek is de jury, maar beloof ons niet aan te klagen als we je voor je kop schieten.'' Het publiek gaf de verklaring luidkeels door. Ach en waarom niet met zijn allen het nummer Strong zingen. Daar ging de autocue op de schermen aan en zelfs slechtzienden konden meebrullen.

'Weggooislipjes' voor Robbie Williams

AMSTERDAM (ANP) - Hij mag dan van oranje houden, zo leek het tijdens zijn concert woensdagavond, maar donderdagavond wordt Robbie Williams in de ArenA getrakteerd op een tsunami van rood-wit-blauwe slipjes. Het gaat om zogeheten weggooislipjes.

Donderdagavond wordt Robbie Williams in de ArenA getrakteerd op een tsunami van rood-wit-blauwe slipjes, zogeheten weggooislipjes. ANP Photo
    Vrouwen die zich al uren voor aanvang van het concert bij de ArenA ophouden, zullen die waarschijnlijk werpen.
    Een telecombedrijf kwam op het idee op die manier mee te liften op de uitstraling van Robbie Williams dezer dagen. Het bedrijf trakteert de vrouwen op de slipjes, omdat ze donderdagochtend al zo vroeg in de kou en regen bij het stadion stonden. Ze krijgen ook een massage aangeboden.
    De woordvoerder van het telecombedrijf erkent dat de vrouwen beter af zijn met een jas. ,,Maar bij dit soort fenomenen horen nu eenmaal dit soort gekke dingen. Het gaat om een ludieke actie'', zegt hij.
    Bang voor het leeuwenhose-effect is de woordvoerder van het telecombedrijf niet. Oranjefans moesten tijdens de oefenwedstrijd tegen Kameroen hun leeuwenhose van het merk Bavaria uitdoen voordat ze het stadion mochten betreden.
    Van de Robbie Williams-tournee is T-Mobile de grote sponsor. In een reactie zegt een woordvoerster van dat telecombedrijf: ,,Wij maken het concert mogelijk en als het bedrijf daarmee de feestvreugde alleen maar weet te verhogen, vinden wij het prima.''

12. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Je kan je foto's gratis op photobucket.com zetten en dan kan iedereen ze zien ;)

13. Floor

Floor Actief lid

21 apr 2006
    355
    0
    0
    hee wat tof dat je dat wilt doen! Je kan ze inderdaad gratis op www.photobucket.com plaatsen.
    Alvast bedankt!

14. melody

melody Bekend lid

29 mrt 2006
    672
    0
    0
    wij zaten in rij... 25 geloof ik stoel nr 85... ik heb idd ook een aantal zwangere vrouwen gezien! maar bij mij is het nog niet echt te zien als je er niet op let, mn buikje begint de laatste weken pas iets te groeien.

15. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Vriend van ons is er ook heen geweest, kwas graag meegegaan

16. carol78

carol78 Actief lid

27 mrt 2006
    136
    0
    0
    Ik hoop dat het me vandaag nog lukt, maar ik ga er mee bezig.

Laat wel weten als ze erop staan!

Groetjes Carol

17. Suusje76

Suusje76 Bekend lid

8 apr 2006
    723
    0
    0
    Ik zie dat je inderdaad een mooie zitplaats had. Ik stond op het veld, maar kon met moeite Robbie zien. Af en toe was ik hem kwijt en moest ik zoeken waar hij nu weer was. Het staan was erg vermoeiend. Ik ben helemaal gesloopt, mijn rug en benen met name hebben het zwaar gehad. Zwangere vrouwen die een zitplaats hadden, hebben wel geboft!

En om even op een vraag van iemand terug te komen (weet niet meer wie). Robbie heeft donderdagavond geen foto gemaakt van onder zijn broek. Wel heeft hij met een vrouw uit het publiek gezoend, ook al heeft hij een vriendin nu....

Ik vond het concert geweldig en had het niet willen missen. Maar de toegiften, met daarbij het vuurwerk waren het beste deel van de show!

Groetjes Suusje

18. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    wauw, wat gaaf die foto's!

19. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Ik ga morgen en heb er na al deze verhalen nog meer zin in dan ik al had en wat die foto van zijn *** betreft hij mag mijn camera wel lenen........

20. carol78

carol78 Actief lid

27 mrt 2006
    136
    0
    0
    Nou, wat ik allemaal wel niet voor jullie over heb....
    Bijna twee uur achter de pc zitten uploaden...
    Nu zullen jullie KIJKEN ook!!! :)

www.photobucket.com

inloggen met: robbiew_2006

ww: arena

veel plezier!

(zitten ook foto's tussen van vriendinnen e.d., maar goed, die willen ook kijken... sommige foto's zijn onscherp, maar van verder weg lijkt het nog wel wat)

*Carol*

svp niet wijzigen... :( :D

Deel Deze Pagina