-van welk muziek hou jij - bij welke plaat ga je tottaal los? -als je uitgaat naar wat voor discotheek/kroeg ga je? ik hou van hardcore en dance en af en toe regea en nl talig ik ga bij angerfist uit me dak en marco borsato als ik uit ga ga ik meestal alleen naar dance feesten zoals thunderdome goshttown etc.. en in de zomer naar festivals zoals dance valley etc...
Ik hou van symphonische rock, punk, rock, indie. Oeh ik kan niet kiezen welke plaat mijn lieveling is.... Breaking the girl - Red Hot Chilli Pepers is op dit moment even favoriet. (door het spel Rockband) Ik ga eigenlijk nooit uit. Als we uit gaan gaan we naar een concert van Marillion ofzo...
Ik hou van alle soorten muziek, wel heb ik helden waar ik altijd op terugval. Favoriete muziekanten zijn: Eric Clapton The Beatles The Kinks Creedence Clearwater Revival The Yardbirds Metallica Nick Cave ( and the Bad Seeds ) Green Day Faith No More Sting ( ook The Police ) Dire Straits Fleetwood Mac Johnny Cash Deze muziekanten luister ik vaak, maar sta ook open voor nieuwe muziek. Nederlandstalig, Engels, Duits, Aziatisch, Arabisch ik vind het allemaal leuk.
Ik hou van r&b en soul muziek. John Legend, sommige nummers van R. Kelly en Amy Winehouse vind ik mooi. Maar moet zeggen dat ik de laatste tijd nooit meer muziek luister, heb altijd radio1 aanstaan in de auto.
ik hou van ALLE soorten muziek.. is ook niet echt een specifiek nummer waar ik helemaal gek van word als ik die hoor, als ik maar kan meezingen (of meekraaien.. hoe je het wilt noemen )
Dat is echt heel verschillend. Mijn favoriete bands zijn oa. Metallica, Nightwish, After Forever, Iced Earth, Lacuna Coil en U2. Maar op mijn werk (kroeg) kan ik helemaal los gaan op bijvoorbeeld Andre Hazes, Elvis Presley of een nummer van Beyonce. En als we thuis samen aan de schoonmaak gaan zet mijn man zijn Abba dvd op en dan kan ik net zo goed meezingen hoor. Heel divers dus. Meest gedraaid op dit moment in huis zijn trouwens de baby cds van Raymond Lapp.
Nederlandstalige muziek uit ga ik nooit meer hihi wel concerten..van Wolter Kroes, Marco Borsato, Nick & Simon etc.
als eerste Hardcore ga helemaal uit me dak op vinyljunk-angerfist enz verder hou ik ook wel van bubbling enz
Zelf hou ik van voornamelijk r&b/hiphop -Alicia Keys topvrouw toptalent met échte muziek (in mijn ogen dan he ) -Aaliyah -John Legend -Joe -Jagged Edge -Norah Jones -DMX -2Pac -Chrisitna Aguilera -N.E.R.D -Michael Jackson -Kanye West -Justin Timberlake -Evanescense -Linkin Park Te veel om op te noemen maar dit zijn wat favoriten.
ik hou van alles, ook van klassiek, jazz enz, maar mijn voorkeur ligt bij melodische rock/ stevigere pop muziek die ik echt verschrikkelijk vind is Nederlandstalig (op marco na) harcore en trance. r&b gaat af en toe nog
Concerten-punk en OI! skinhead Uitgaan- lekker uit je bol gaan op Nederlandse muziek zoals Toppers en Hazes. Meestal ga ik uit naar de gaykroeg
R&B, hip-hop,rap, slowjamz,soul,reggaeton, bubbling,reggae,latin house,70's,80's,90's, nederlandstalig en nog veel meer. Vind bijvoorbeeld beyonce heel goed, lionel richie heeft lekkere meezingers, maar hou ook van rap. Hou niet zo van hardcore,hardrock,hardstyle eigenlijk het meeste waar hard voor staat
ik hou van soul, pop en R&B en dan vooral Alicia Keys en Beyonce inderdaad ik hou ook van easy listening muziek, dus lounge enzo,
Ik hou van: Echte gitaren, rock, ouwe pop, soul, etc. Ik hou niet zo van : Frans Bauer muziek( hoe heet dat genre?), country, house, techno etc. Even kijken in mediamonkey wat ik zoal heb. Een greep -vééééél David Bowie -Rage against the Machine -The Alarm -Blof -Cranberries -Crosby en co. -The Cult -The Cure -Foo fighters -Guns 'n' Roses -Jamiroquai van alles wat eigenlijk
Ik hou van nederlandstalige muziek : Bouke, nick&simon, Jan Smit. Dat soort werk. Vroeger vond ik daar nooit geen klap aan, maar mijn vriend is dj en draait thuis volop nederlandse kroeg muziek. Uiteindelijk ga je het wel waarderen zeg maar... haha
Ik houd van vele soorten muziek.... Waar ik echt niet van houd is Hardcore, Metal, Jazz en de meeste nderlandstalig Waar ik graag naar luister; R.E.M. David bowie, Racoon, Krezip, Coldplay, Muze, Latin salsa, Maria Mena, Marco Borsato Bouwdewijn de Groot (avond) enz enz... Maar zelfs Turkse muziek vind ik soms heerlijk... vooral het soort instrumenten wat daarbij gebruikt word. Groetjes Cynthia Groetjes Cynthia