Vroeg het me zomaar af, hoeveel huisdieren de ZP-ers hebben, en welke! Ik heb zelf 2 konijnen, hebben ook een kat gehad maar die is alweer meer dan een jaar geleden weggelopen ().
6 konijnen(waarvan 1 moeder met 2 kids van bijna 3 maanden), 1 hamster, 1 hond, 1 haan + 7 hennen, hele berg katten en koeien, kalfjes & 3 stieren(we hebben een melkveebedrijf, vandaar...)
Geen beesten in mijn huis, ben totaal geen dierenvriend. Dus voor de beesten hun bestwil gaan we er ook nooit aan beginnen (mn vriend wil een hond maar dat doen we maar niet)
Lets see, 5 cavia's 1 dwergkonijn, 2 guppies, 1 pitbull, en de overbuurman zn poes, die komt meestal schooien voor iets lekkers owh en de shetlander van mn oudste dochter (die volgend jaar met pensioen gaat, en op pension blijft als maatje, dan komt er een pony/ paard waar mama's ook op kan rijden ) maar eerst bevallen, denk dat dit nu niet het juiste moment is om al voor een ander paard te gaan kijken
2 konijnen Lola en Baloe 1 cavia Gizmo {mojo is overleden} 1 hond Binky momenteel nog 3 valkparkieten maar ik ben zwaar allergisch dus ze moeten echt weg. verder is helaas onze Biggens dood hij mocht geen 5 worden een Bullmastiff een maand geleden is onze aquarium gesneuvels helaas...
2 poezen: een luiwamms en een met een identiteitsstoornis ( die denkt soms dat ze een hond is blaft enzo ) en een kip Truus