Big mistake: gebruik van Dasty

Discussie in 'De lounge' gestart door sneeuw, 14 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.671
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hellup, na zoveel wonderverhalen was ik ook benieuwd naar Dasty van de Wibra. Dus ik heb het op de houten tafel die enigszins glanzend was gespoten en goed gepoetst, maar nu is de tafel op meerdere plekken helemaal dof geworden, shit shit, is dit nog te verhelpen?????? Zeeeer agressief spul dit.

2. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Sorry maar waarom spuit je dan in godsnaam dasty op een houten tafel? ;)

3. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Tja met was of olie insmeren?

4. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Bewijst maar dat het goei spul is dus;)

Opnieuw lakken? Was? Olie?

5. jettepet

jettepet Niet meer actief

Het is een ontvetter:$.

Maar meid balen zeg, misschien de olie van pledge proberen om de tafel op te frissen??
    Ik zal het anders niet weten...

6. MommyA

MommyA Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.016
    0
    36
    Je moet een krachtige ontvetter natuurlijk ook niet op een houten tafel spuiten he :) Staat ook nergens op de fles dat het voor hout geschikt is.

7. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.671
    0
    0
    NULL
    NULL
    Achteraf ook heeeeeeeel erg dom van me, maar was in een poetsbui en veel te enthousiast. Ik wist het niet, maar had inderdaad betere research moeten doen. Ik heb Pledge al geprobeerd en dat ziet er even beter uit, maar dan zie je alle vingervlekken en na een aantal keren komt de doffe ondergrond weer naar boven.

8. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.671
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb wel olie, maar dit is een gelakte tafel, zal dat dan wel lukken of maak ik het dan nog erger?

9. bagheera

bagheera Bekend lid

2 aug 2011
    746
    0
    0
    NULL
    NULL
    Schuren en opnieuw lakken...

10. MommyA

MommyA Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.016
    0
    36
    Erger zal het niet worden, denk ik. Wel vervelend zeg. Ga je nietsvermoedend lekker aan de slag in een enthousiaste poetsbui, krijg je dit...

11. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

oh sorry maar ik moet echt lachen..dit is echt iets dat ik ook zou kunnen doen...

12. MommyA

MommyA Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.016
    0
    36
    Ik moest stiekem ook een beetje lachen bij het lezen dat ze zo enthousiast aan de poets was gegaan :)

13. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.671
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben ik blij dat ik toch nog glimlachjes tevoorschijn tover hier, ppffff.......hihi. Net gebeld met meubelzaak en die zegt dat ik wasbenzine es moet proberen........dat klinkt in mijn ogen veeeeeeeel agressiever eigenlijk. Maar tafel komt daar vandaan en ze zullen het wel weten, maar helaas geen wasbenzine te vinden hier in huis..............bah weer een nacht niet slapen.........geeeeeeeuw

14. mimi83

mimi83 Niet meer actief

wasbenzine helpt waarschijnlijk inderdaad en anders schuren en opnieuw lakken.. tja van de afdeling jammer.. maar niet iets om slaap over te verliezen, het is maar een tafel joh. dat is van hout en hout kan je altijd weer knap krijgen aangezien het geschuurd kan worden.

15. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.671
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is ook zo hoor, maar baalde wel enorm en nu moet ik tot morgen wachten of het werkt helaas..............ik laat het wel weten.

Nog iemand een tip hoe ik een witte vlek uit een grenen tafeltje kan krijgen???? Was laatst ook zo dom om een heet theeglas er op te zetten en dat kan natuurlijk niet..................

16. Juul76

Juul76 Bekend lid

20 nov 2006
    768
    297
    63
    Witte vlek krijg je weg met een mengseltje van spiritus en olie. Stinktenorm maar werkt echt. Even in laten trekken en t is weg!

17. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Had zo een actie van mij kunnen zijn..! :D:D

Tafel schuren en op nieuw lakken!

18. Delight

Delight Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.157
    0
    0
    HBO Facility Management
    Salland
    Oh ja typisch! Balen zeg, misschien inderdaad even een goede olie of wax opsmeren!

19. opruwen met een pannesponsje

20. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    naar deze tip zocht ik :D

Deel Deze Pagina