Volgens mij is het probleem ook al die bedrijven die de tickets opkopen... Is bijna niet meer te doen voor het ‘gewone volk’ om op een normale manier (en prijs) aan een kaartje te komen. Heel erg balen!
Hadden wij ook met festival kaartjes voorgaande jaren, maar dankzij de presale inschrijvingen nu zonder stress voor alle festivals de kaartjes binnen.
Idd , als er een beetje een grote arties of band komt , is het bijna niet te doen. Al een paar keer voor U2 geprobeerd en helaas niet gelukt. Maar na 15 min staan ze voor het dubbele op marktplaats en ticketswap . En dan ben je op een concert en zie je overal lege plaatsen
Yup! Voor Coldplay (mij niet gelukt) Ed Sheeran vorig jaar (niet gelukt, voor dit jaar wel!) Muse (mij niet gelukt) John Mayer (mij niet gelukt) Pearl Jam eerste concert (mij niet gelukt) ik kan gewoon niet eten als die vvk is haha Gelukkig heb ik een groot netwerk met dezelfde gegadigden en vaak is er wel iemand die extra kaarten gekocht heeft. Nu a.s. vrijdag ga ik voor kennissen proberen kaartjes voor Pearl Jam te kopen. Hun zoon was fan, op zijn crematie afgelopen vrijdag werden een aantal nummers van Pearl Jam gedraaid, ze willen zo graag heen dus ik hoop zo dat t gaat lukken!!
Ik had het vorig jaar bij Metallica in de Ziggo. Zwaar in de zenuwen, 3 Pc's aan en met 1 PC ben ik toen binnne gekomen... crashed Chrome! Neeeeee, WEG alle tickets.. Toen kwam ik er achter dat de kaartverkoop voor het Sportpaleis in Antwerpen een uur later begon en daar heb ik wel tickets voor kunnen kopen. Belt mn broer een halfuur later; Yo zus, ik heb een Metallica ticket (ziggo) voor je verjaardag. Ging ik ineens twee keer! Wat een top jaar hahaha.
Jaa herkenbaar. Ik had het met ed sheeran. Vorig jaar kocht een vriendin ze maar dit jaar moest ik achter de computer kruipen. Was ook nog aan het werk dus ging tussendoor. Maar beide keren had ik ze was zo blij.
Ik zou heel graag naar Christina Aguilera en Adèle willen. Ik heb de moeite er nog niet voor gedaan omdat ik eigenlijk al weet dat onmogelijk is. Erg he! Ik ben wel naar andere concerten geweest: Queen met een andere zanger (afgelopen november) Eros ramazotti Mark knopfler Brian May Nick en Simon
Ja herkenbaar! Toen de kaarten voor Ed Sheeran id verkoop gingen! Verschrikkelijk.. kan daar zo slecht tegen! En toen we kaarten hadden leken we wel weer 16. Heb toen zo leip staan springen enzo
Ik had dat met U2, was ik door de wachtrij heen. Ging ik bestellen en ergens ging iets mis en werd ik van de website gegooid. Tegen de tijd dat ik er weer op kwam, was het helemaal uitverkocht. Maar was bij jou nog dubbel goed gekomen dan, haha!
Ik heb sowieso het idee dat het makkelijker is om kaarten voor Antwerpen te kopen. En ik heb het geluk dat ik daar vrienden in de regio heb wonen, dus hoef eventueel niet 's nachts helemaal terug te rijden. Ik heb ook wel eens kaarten voor Duitsland gehaald voor een band toen ik nog in het oosten van het land woonde. Dusseldorf was net zo ver rijden als Amsterdam. De band speelde in Amsterdam op een doordeweekse dag en in Dusseldorf in het weekend. Even naar Duitsland was dus ook nog eens veel gunstiger
Ik hou van concerten! Dit jaar alleen niet gelukt om kaartjes voor U2 te bemachtigen. Verder ga ik dit jaar nog naar: Queen+Adam Lambert. (Afgelopen november ook geweest) Ed Sheeran Demi Lovato En volgend jaar gaan we naar Elton John!
Ik vond het echt geweldig! Hij is zo'n goede zanger, maakt er echt een goede show van. Daarom ga ik ook 2x;D Ik ben trouwens in januari ook bij lady Gaga geweest. Ook heel leuk!
Ik zit in de auto onderweg naar Italië toe en het is mij wel gelukt maar wat had ik daar een stress van
Niet voor een concert maar wij wilden heel graag naar Harry Potter op Broadway. Je moest je inschrijven en dan werd een kleine groep uitgeloot en dan moest je op een bepaalde tijd op de site nog hopen dat je snel genoeg bent voor tickets. Wij zaten met 3 telefoons een laptop en iPad klaar. Uiteindelijk maar op 1 telefoon gelukt en met moeite 2 kaatjes kunnen scoren voor September.
+1 hier wel gelukt toen er een extra concert werd toegevoegd. Nu kan ik waarschijnlijk nog niet gaan omdat ik rond die tijd uitgerekend ben.