Ik had zo'n piercing en dat bleef twee jaar lang dik en gevoelig. Toen heb ik hem er uit gehaald en dicht laten groeien. Het is nog steeds een dik littekentje, maar genezen. Ik vind het alleen nog steeds wel mooi en twijfel om er weer 1 te zetten. Aan de andere kant of op/onder/door het litteken. Meer mensen die er 1 hebben? En problemen er mee of juist niet? Tragus enzo had ik veel minder last van en dat genas goed, dus ik twijfel. Is het onverstandig of had ik gewoon pech?
Ik heb ruim anderhalf jaar geleden een dubbele conch laten zetten. Eerste piercing en viel mij alles mee. Maar men oh men, het genezingsproces was 1 groot drama. Het duurde ontzettend lang, met 2 drukke meiden die er nog wel eens een tik tegen aan geven, bleef het altijd wel gevoelig. Ook met slapen, had ik er last van. Uiteindelijk heb ik 1 kunnen laten vervangen voor een ringetje, wilde eigenlijk een dubbel ringetjes maar dit paste helaas niet. Hier heb ik een sinds februari mee gelopen, maar vorige week heb ik besloten om hem er uit te halen. Ja, ik baal nog steeds. Maar ik denk dat ik tzt zo'n faux oorring koop.
Wat jammer om te horen dat het bij jou ook niet goed is genezen/gegaan.. hopelijk komen er ook nog reacties dat mensen er geen last mee hebben.
Ik heb mijn coach laten punch, genezing was wel een dingetje.. maar kraakbeen doet bij mij sowieso echt moeilijk altijd, inderdaad met als uitzondering mijn tragus.