Denk een dag of 2 met spray en spoelen en dan moet het wel beter zijn voor je, hoop ik. Fijn te lezen dat het goed gaat Eerlijk, mijn piecing had iets langer gemogen. Door dat het zo drukt aan de achterkant lijkt hij niet lang genoeg. Ik hoop in de toekomst een ring te kunnen dragen. Volgens mij is het niet verstandig direct te wisselen naar een ring maar pas na 9 maanden. Ik kwam er achter dat mijn voormalige forward helix toch niet helemaal dicht zit. Alleen de achterkant Wellicht laat ik die nog doorprikken als ik voor controle ga. Linkeroor wil ik ook nog wel wat maar is lastig ivm slapen. Aan die kan wil ik een dubble flat en dan ben ik wel klaar denk ik . Kan alleen niet echt goede websites vinden voor minimal piercings, wil ze klein en subtiel maar maten zoeken is altijd een ding.
Ja indd. Moet nu ff trouw blijven aan goed schoon houden en niet te gek willen doen en dan hopelijk snel een rustig oor. Is jou forward helix t zelfde oor?, dan zou ik indd dat meteen regelen als je die nog wilt dragen en wisselen naar ring is indd pas na volledige genezing. Zou je bij controle niet al kunnen vragen om een nieuw staafje met bolletje aan de achterzijde? Als hij drukt en irritatie veroorzaakt is dat ook niet best voor t hele genezing proces natuurlijk. Ik ben voor nu wel klaar met piercings. Eerst maar eens kijken hoe t met deze piercing afloopt en zodra ik erop mag en kan slapen dan wellicht de andere kant nog
Ik heb niet perse controle behalve dat je mag/kunt wisselen met 6-8 weken. Over 1.5 week is het 6 weken. Wat slapen betreft gaat dat beter op de conch kant (wat ik probeer te vermijden maar het gebeurd). Heb 0 pijn oid behalve wat licht irritatie alleen aan dat randje. Links is mijn voorkeur slaap oor. En ja de forward helix is hetzelfde oor. Ik heb in totaal 14 piercings (gehad) incl oorbellen. Links 1 x gewoon oorlel, 1 x het 3de gaatje zeg maar, 1x tragus Rechts forward helix, helix, conch, zelfde oorbellen als links Neuspiercing, tong*, labret* Heb 1 staaf in mijn decollete gehad*, navel*, intiem* Met sterretje draag ik niet meer. Ik wil nog 2x flat linker oor. Had graag een smiley of medusa gewild toen ik jonger was. Dubble surface tragus rechts zou ik ook tof vinden maar denk dat mijn oren dan kerstbomen worden hahaha.
Jeetje dat zijn een boel piercings! Hier alleen 1x oorbellen , navel en conch. Navel is eruit gegroeid dus draag ik niet meer. Hier zit ik alweer op 7 weken vandaag. Vandaag was t gloeien en zeurderige ook al minder. Lijkt wel op hoe meer ik doe op een dag dat t erger lijkt als een rustigere dag. Best gek
Misschien doorbloeding en druk? Als ik het warm krijg aan mijn oren ook gloeien Hoop dat het snel minder word.