7 dagen overtijd maar zeker niet zwanger! Wat dan?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Kiela, 15 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiela

Kiela Lid

13 mrt 2013
    50
    0
    0
    Nou afgelopen week het een en ander wat verwarring veroorzaakte...

Maandag 3 dagen overtijd test negatief
    Dinsdag tot donderdag behoorlijk rugpijn en buikpijn gehad!

Daarom ben ik donderdag naar de HA geweest die aangaf dat ik wel erg veel vocht in mijn buik had. Daardoor een kweek en bloedtest gedaan.

Vandaag te horen gekregen dat ik zowel in bloed als urine absoluut geen zwangerschap zichtbaar heb. Maar ik heb wel een urineweginfectie.

Nu ben ik dus 7 dagen overtijd en nog steeds geen ongi. en dat terwijl ik de afgelopen 10 maanden altijd keurig 28-29 dagen cyclus heb.

De dokter heeft me nu een kuur gegeven voor de infectie en aangegeven dat als ik woensdag nog niet ongi ben ik weer contact op moet nemen. Want de HA geeft wel aan dat het niet mogelijk kan zijn dat ik een maand oversla...

Heeft iemand iets soortgelijks meegemaakt of iedeen over wat dit kan veroorzaken (en nee ik heb geen stress)

2. mamava

mamava Actief lid

7 jan 2013
    445
    1
    0
    Heb niet het exacte meegemaakt maar heb altijd ook nette cyclus gehad en gewoon elke maand netjes me ongi

totdat ik opgegeven dacht kan best zwanger zijn last van onderrug en buik 2x getest negatief (achteraf was ik8 weken)
    doordat ik me menstruatie bleef houden heb ik het zo gelaten totdat ik bleef vloeien na de 2 maand
    naar huisarts weer naar huis gestuurd met dat komt wel eens voor
    De pijn bleef aanhouden later op 1 plek dus naar huisartsenpost kreeg dus de vraag kunt u zwanger zijn ik antwoorde NEE testten waren negatief hun hebben getest ook negatief maar er kwam nierbekontsteking uit dus AB gekregen
    na 3 dgn werd het erger de pijn en terug gebeld moest afwachtten want hielp niet zo snel maar kon amper lopen nog dus met moeite kunnen komen op huisartsenpost gelijk naar ZH gestuurd en daar kwamen ze achter een BBZ en was iets meer als 11 weken en toen testte ze in ZH pas positief!!

blijft nog steeds een raadsel waarom zo laat en ik gewoon me regels kreeg en waarom er eerst een ontsteking uit kwam en 3 dgn later bleek uit onderzoek opnieuw dat die er nooit was geweest!

hoop voor je dat het voor jou blaasontsteking is maar blaasontsteking heeft toch geen invloed op uitblijven van je menstruatie?

3. Kiela

Kiela Lid

13 mrt 2013
    50
    0
    0
    Oke dat is inderdaad een vreemd verhaal.

Ik had mijn huisarts voor de zekerheid ook gevraagd of het een bbm zwangerschap kon zijn maar de huisarts zei dan ik dan zowiezo in het bloed of in de urine positief had moeten teste.

Dus nee inderdaad ik verwacht niet dat ik zwanger ben maar vraag me wel af waarom me ongi zomaar uitblijft.

Ik hoop dat die toch snel op gang komt want nu kan ik dus niet verder met de volgende ronde...

Deel Deze Pagina