(condens)droger doet raar

Discussie in 'De lounge' gestart door Yukl, 9 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ladymistique

Ladymistique Bekend lid

5 mrt 2008
    516
    0
    0
    Fulltime huismama
    Uithuizen
    trouwens van welke bedrijf is de monteur uit gekomen? van de winkel waar je hem kocht of van de fabricant?
    Normaal ga je altijd eerst naar de winkel toe, en leg je de situatie uit. zij horen namelijk vaker of er een bepaald product schoonheids foutjes vertonen.
    mocht dit niet werken, de fabricant opbellen en vragen wat zij doen.
    Je hebt namelijk garantie van de winkel en garantie van de farbriek.

2. abcd1234

abcd1234 Fanatiek lid

28 aug 2009
    1.350
    0
    36
    NULL
    NULL
    Als ie pas net 2 jaar is, dan valt het toch echt nog onder de garantie hoor. Je moet er wel even over zeuren, maar er zijn genoeg zaken al over geweest. Komt er op neer: je mag er in alle redelijkheid vanuit gaan dat zo'n machine het langer goed doet dan 2 jaar. Economische levensduur heet dat geloof ik.

3. Sensea

Sensea Niet meer actief

condensdrogers zijn raar. ik werd echt gek dat ding en van elke maand een monteur en van de monteur die vond dat ik de motor maar schoon moest maken. hoezo? het is toch niet normaal dat je zelf heel de machine gaat openschroeven.

na een jaar heb ik hem geruild met iemand die een oude gewone droger had. nou ik ben zooooooooooooooow blij met mijn oude brikje. die wel gewoon doet wat ik vraag zolang ik dat wil. dat ding bepaald tenminste neit of de was droog is ookal is hij nog klam. en die piept niet elk kwartier om joost mag weten wat.

ik koop nooit een condensdroger meer, dat weet ik wel.

ts succes met jou droger perikelen.

Deel Deze Pagina