Hoi meiden, Ik ben pas tot de conclusie gekomen dat m'n cup C toch echt een cup E is. Ik merk ook dat ik m'n huidige bh's niet meer lekker vind zitten. Wat is jouw favoriete merk van bh's? Ik heb wel goede ondersteuning nodig. Dus vind brede schouderbandjes zelf wel fijn. Kom maar op de tips!
Prima donna.en goede hulp in de winkel.dat helpt ook.soms moet je toch een ander maat of model hebben dan je denkt omdat het heel erg kan verschillen per merk.
Prima Donna, daar heb ik toevallig een tankini van gekocht vorige week. Stervensduur, maar hij zit als gegoten. Dus wellicht dan een goede tip ja, dankjewel.
Hangt van je bouw af volgens mij. Ik heb cup E met slanke bouw en bij mij zit Marie Jo als gegoten. Een robuustere vriendin met Cup F zweerde bij Prima Donna. Wanneer je een bepaald type bh goed past en je weet je maat, dan kun je ook online bestellen in de uitverkoop of natuurlijk wachten tot er uitverkoop is in de winkel.
Prima Donna maar wel via een lingeriewinkel waar ze me eerst opmeten en komen kijken of de bh 'goed' zit.
Freya, chantelle, prima donna. Ga naar een fatsoenlijke lingeriewinkel en veel passen, daar heb je echt profijt van!
Hier ook enorm aan het stoeien met bh's. Ik heb meestal sapph, hunkemoller en soms ook van een speciaalzaak hier in de buurt. Nu heb ik de laatste tijd dat de beugel er voor (tussen de borsten) er uit gaat steken. Ik heb nu echt weer nieuwe nodig, dus heb er 2 besteld bij wehkamp (hunkemoller) en dinsdag ga ik langs de speciaalzaak en laat ik me weer opnieuw meten en wil ik er ook 2 meenemen mits een beetje ok geprijsd. Hebben jullie nou niet dat je 90,00 voor een bh eigenlijk niet normaal vindt? Ga het nu testen wat betreft beugel, en goed advies vragen. Moet er wel bij zeggen dat mijn maat 95F ook geen makkelijke maat is.
Ik ga morgen naar een lingeriezaak waar ze Chantelle, Marie Jo en Prima Donna hebben. Dus ik ga er vanuit dat ik daar wel iets moet vinden. Zal zo m'n man alvast mentaal voorbereiden op het kostenplaatje. Ik vind 90 voor een bh echt belachelijk, maar ja, aan de andere kant, wat is er nou vervelender dan een niet goedzittende bh.