Want ik heb inspiratie nodig voor de mijne! We zijn nog niet zo lang geleden verhuisd en hebben nu aan de voorkant van het huis twee joekels van ramen...met bijbehorende brede vensterbank En ik heb dus geen flauw idee wat ik er op kan zetten. Het liefst wil ik ook een beetje "blokkeren" zonder dat er minder licht binnenkomt. Doordat de ramen zo breed zijn, kijkt iedereen zo naar binnen. Maat vitrages o.i.d. vind ik ook weer zo'n domper. Er staan in de woonkamer ook al aardig wat planten, maar wellicht moet ik die eens reorganiseren? Oftewel: HELLUP
Hier hebben de katten besloten dat er helemaal niks op de vensterbank mag staan. Ik had allemaal vazen en potten gekocht, neergezet met plantjes en bloemen vervolgens gingen we 10(!) minuten weg alles lag kapot op de grond toen we terug kwamen.
Wij hebben maar smalle vensterbanken waar ook nog eens luxaflex in hangt, dus ik kan er niks neerzetten. Heel jammer! Want ik ben gek op planten. Dus als jij wel de ruimte hebt zou ik zeker voor een vensterbank vol met planten gaan! Bekijk bijlage 589559
Ik zou voor 2 hoge brede potten/ manden gaan met iets van sprieterig groen spul. Hier geen vensterbank. Eigenlijk vind ik dat jammer!
Bij ons ligt regelmatig de Koningspoedel in het raamkozijn. Dus verplicht leeg. Wat je zou kunnen doen: Hangplanten. Dat breekt. Een tak ophangen met daaraan kleine vaasjes. Groepjes maken van je gestylede objecten. Ik zie ook wel een klein krukje in de vensterbank zodat je in de hoogte kan werken Google eens op: wat zet ik neer in de vensterbank.
we hebben katten dus er komt niks bij. Bij de cactus proberen ze wel dat spul in de pot eruit te halen...
Wauw! Wat een heerlijk vrij uitzicht hebben jullie! (jaloers ...) En jullie vensterbank ziet er ook gezellig uit. Mijn vensterbank is leeg, die word regelmatig opgeleukt met een zwarte kat.