Condens stoom opvangbak ervaringen

Discussie in 'De lounge' gestart door Silverdawn, 29 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Silverdawn

Silverdawn Actief lid

5 jul 2015
    146
    11
    18
    Hoi allemaal!

Zijn er hier mensen die zo'n condens stoom opvangbak hebben voor hun afvoerdroger? Ik vraag me af of de ruimte waar de droger staat niet veel te vochtig wordt doordat niet alle stoom in het bakje terecht komt. Of is jullie ervaring anders?

2. MaMa

MaMa Fanatiek lid

21 dec 2012
    2.663
    376
    83
    Vrouw
    Utreg
    Cwerkt voor geen meter gewoon naar buiten met die slang veel beter

3. Kroel

Kroel Bekend lid

3 sep 2015
    629
    1
    0
    Onze kleine man houdt mij wel bezig!!
    Brabant
    Ik werk voor een witgoedfabrikant en mijn ervaring is dat dit niet ideaal is.
    Beter slang naar buiten of een echte condensdroger kopen.

4. PinkMonkey

PinkMonkey Niet meer actief

Wij hebben zo'n condens droger met zo'n opvangbak. Toevallig zit het licht in die ruimte gekoppeld aan een afzuigsysteem. Werkt prima. Maar ik moet niet vergeten het afzuigsysteem aan te zetten want dan is inderdaad het hok vochtig!

5. Krabje

Krabje Fanatiek lid

8 dec 2011
    3.546
    2.016
    113
    muts hier.... Ik met mijn (blijkbaar) dirty mind las heel wat anders in de titeltekst en dacht echt: huh??? ik las dus condooms opvangbak :cool:

maaarre ik heb dus een condens droger dus kan je niet helpen (en condooms doen we niet aan ;) )

6. Silverdawn

Silverdawn Actief lid

5 jul 2015
    146
    11
    18
    Ok! Dank jullie wel dames!
    Ik ga op zoek naar een andere oplossing want dit klinkt niet ideaal...

7. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Ik heb een condensdroger op zolder staan, maar de droger is aangesloten op de afvoer. Het is - als de droger aanstaat- wel warm op zolder, maar niet zo dat het vocht overal vanaf loopt. Misschien maakt dat nog uit welk merk je hebt. Eerst had ik een Bosch, nu een Miele.

Ik vind de warmte van de droger wel handig. Ik zorg meestal dat ik vantevoren een fijne was draai. Die was duurt altijd lang voordat hij droog is aan de lijn. Daarna was ik een drogerwas. Dat verkort de droogtijd van mijn fijne was (door de warmte van de droger dus).

Deel Deze Pagina