Iemand een idee wat dit is???

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Boterbloempje87, 2 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boterbloempje87

Boterbloempje87 Actief lid

13 jan 2016
    131
    0
    0
    Ik werk in de psychiatrie
    Amersfoort
    Hallo dames,
    Vandaag bij mijn urine zat dit weefsel(zie foto's)
    Ik ben vandaag 9dpo.

Zou het een beginnend vruchtje geweest kunnen zijn? Hoop natuurlijk van niet, maar maakt onzeker. Vooral omdat ik sinds 5dpo al pijn in borsten heb, wat ik normaal pas 3 dagen voor ongesteldheid heb. Ook geen menstruatie krampen of iets gehad.

Hopelijk kent iemand dit....

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      23,4 KB
      Weergaven:
      71
  2. volgoedemoed

volgoedemoed Bekend lid

26 mrt 2016
    522
    5
    18
    NULL
    NULL

K heb het nog nooit gehad maar vind het er wel "echt" uitzien... Idd lijkt het iets weg te hebben van een beginnen iets.. Wat apart?

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

#3 Be Happy, 2 jun 2016
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 jun 2016
    Dat lijkt me gewoon baarmoederweefsel.

Je zit nog maar 9DPO, dan is er nevernooitniet al een vruchtje te zien namelijk. Een vruchtje zie je pas vanaf ongeveer rond de 6 weken zwangerschap. Daarvoor is het echt miniscuul en microscopisch klein.

Als je een vroege miskraam voor of rond 4 weken krijgt, verlies je ook nog geen vruchtje of iets. Veelal is het gewoon meer een heftige menstruatie.

4. sophia2016

sophia2016 Bekend lid

10 apr 2016
    866
    3
    0
    Vruchtje is met termijn van 5 a 6 weken pas 0.5 a 1 cm

Weet niet wat het is nooit gezien of gehad

5. Be Happy

Klopt ook hoor. Maar ik bedoel er meer mee dat een vruchtje op een echo ook pas zichtbaar is rond de 6 weken. Laat staan dat je 9 dagen na eisprong in het echt een vruchtje verliest. Dat bestaat dus niet. Dat kun je nevernooitniet zien, zo klein als het dan is.

Ik heb een terugplaatsing gehad van een embryo van 5 dagen oud. Nou, dat zat in een dun rietje en kon je met het blote oog niet zien. Ze hebben het opgezogen uit een petrischaaltje en hadden het voor ons onder een microscoop gedaan zodat we de cellen konden zien.

Kun je nagaan hoe klein het dan nog is!

6. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    het vruchtje zelf is natuurlijk nog superklein, maar als het een compleet iets is met vruchtzakje en alles dan is het natuurlijk wel wat groter. Al moet het dan al wel ingenesteld zijn geweest. Op 9 DPO, als je daar echt zit verwacht ik ook eigenlijk niet dat dit een miskraam is.

7. Boterbloempje87

13 jan 2016
    131
    0
    0
    Amersfoort
    Ik heb niemand voor het hoofd willen stoten, maar had echt geen idee.

Baarmoederweefsel is dat erg?

Bedankt voor alle reacties!

8. noa147

noa147 Lid

6 apr 2016
    89
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou teste als ik jou was

9. Jdk

Jdk Actief lid

28 jul 2015
    288
    16
    18
    Ik zou eigenlijk hier asap mee naar de gynaecoloog gaan. Want het lijkt mij maar iets heél erg bizar dat er opeens uitkomt.

Het zal in elk geval geen beginnend vruchtje geweest zijn, had een tijdje terug een vruchtzakje in men handen wat gemeten was op 4w4d (ipv de 6w dat ik was.. en leeg was en de dooier was buiten proportie) en dat zag er helemaal zo niet uit.

10. Indy1986

Indy1986 Niet meer actief

Mocht het al een vruchtje zijn, wat op deze termijn niet kan.
    Dan komt er altijd bloed aan te pas!

11. Angel2005

Angel2005 Bekend lid

25 jun 2014
    655
    219
    43
    Utrecht
    Dit zou ik ook aanraden!

12. twins2009

twins2009 Bekend lid

10 nov 2012
    563
    2
    0
    Ik heb het toevallig afgelopen dinsdag ook verloren, wel tijdens mijn menstruatie, maar precies hetzelfde want vond het onder de douche en het was dus al bloedvrij. Voor mij was dit de eerste menstruatie sinds mijn miskraam dus ik gooide het daar maar op. Maar om dit gewoon zomaar zonder menstruatie te krijgen vind ik heel erg vreemd.

13. Boterbloempje87

13 jan 2016
    131
    0
    0
    Amersfoort
    Bedankt allemaal!

Nu gewoon afwachten maar denk ik.... In iedergeval tot ongesteldheid of liever tot positieve test.
    Mocht het vaker voorkomen mis toch eens huisarts contacten:)

Wel fijn te horen dat sommige het herkennen al is t in een andere situatie.

14. Menn25

Menn25 Actief lid

27 feb 2016
    235
    20
    18
    Ik herken het ook, heb het jaren geleden een keer gehad.
    Maar geen idee wat het is.

15. Be Happy

Een compleet iets met vruchtzakje 9 dagen na eisprong???
    Dan is het echt nog niks meer dan een microscopisch klein klompje met cellen hoor! Dat zie je echt niet met het blote oog. Daar heb je nog een microscoop voor nodig.

Dan zou TS dus al langer zwanger moeten zijn geweest. Zo'n 6 weken. Vanaf een week of 5 is namelijk pas ongeveer een vruchtzakje te zien op een echo. Niet eerder.

16. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    als je 4 weken bent is het vruchtje ongeveer zo groot als een speldenknop. Ik weet niet hoe het met jou ogen is, maar iets ter grootte van een speldenknop (wat buiten de baarmoeder is) kan ik gewoon waarnemen. Als je bedenkt dat daar nog een vruchtzakje omheen zit zal het nog ietsje groter zijn dan een speldenknop. Dat is het enige wat ik bedoel. Als iets microscopisch klein is betekent dat dat je het alleen maar kunt zien als het onder de microscoop ligt. Nogmaals mocht er hier sprake van zijn dan zou het toch eerst ingenesteld moeten zijn geweest. Toen ik een miskraam had op 8 weken was het vruchtje ook ongeveer 1 cm, maar het vruchtzakje was wel 2-3 cm in doorsnee. Dat is de enige reden waarom ik zeg dat het allemaal nog wel ietsjes groter is dan hoe het nu wordt gezegd.

Deel Deze Pagina