Auw :( Zo'n pijn....

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Babs1977, 17 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babs1977

Babs1977 Bekend lid

14 mei 2007
    646
    0
    0
    Heerlen
    Ik heb zooooooooooooooo'n ontzettend last van mijn lies aan de linkerkant. Alleen zit het meer naar onderen en achteren. Beetje tegen mijn schaamgebied aan (onderkant dus he) en straalt uit richting mijn been. Eigenlijk zit de pijn helemaal rondom mijn linkerbeen, dus heup, rug (allemaal links).
    Het wordt nu zelfs zo pijnlijk dat als ik moet plassen en beetje druk geef ik het dan ook voel in mijn lies en kan niet meer op 1 been staan.
    Het voelt een beetje beurs/blauw/gekneust achtig. Mijn bekken zijn het in ieder geval niet volgens de fysiotherapeut.
    Ben nu 30 weekjes zwanger. Zou dit ook met indalen te maken kunnen hebben of heb je daar geen last van? Wat zou dit kunnen zijn?

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi babs,

Wat vervelend zeg! Het kan met het indalen te maken hebben al is dat wel wat vroeg bij 30 weken. volgens de fysio niet afkomstig van je bekken/heupen. Je urine al eens laten controleren op een blaasontsteking?
    Wat het ook kan zijn is dat je kindje een spier of zenuw afknelt en dat je daar klachten van hebt. Helaas is er dan weinig aan te doen watn helaas hebben we niets te zeggen over de ligging van je kindje.
    Ik hoop dat het heel snel over gaat!
    Imke

Deel Deze Pagina