Ik ben 3 weken geleden bevallen van een prachtige dochter. Ik heb nog steeds licht bloedverlies maar vandaag verloor ik een sliert vlees leek op vleeswaren maar dan taai. Sorry beetje onsmakelijk!!! Ik vroeg mij af of dit normaal is? Iemand die dit ook heeft meegemaakt?
Had ook zoiets indd.. maar dan een dag of 4/5 na de bevalling.. leek ook wel op een stuk lever/nier ofzo. (ranzig sorry!) Maar dat was normaal zei de vk. Maar jij bent natuurlijk al wat langer geleden bevallen.. denk dat het er nog steeds bij hoort totdat het bloeden gestopt is.. anders voor de zekerheid ff de vk/huisarts bellen voor advies?
@senna inderdaad ik had het bij mijn zoontje ook maar dat was ook 3 dagen na de bevalling. En ik ben nu natuurlijk al 3 weken terug bevallen. Ik bel morgen de vk even...
idd, had het na 5 dagen ongeveer ook, samen met een plas bloed die zo langs me benen liep. VK zei me laatste restje waarschijnlijk van opschoning van baarmoeder. Zolang het bloeden niet extreem aanhield was er niets aan de hand. Moest wel opletten of ik buikpijn kreeg of zo, want dan moest ik ff voor een echo om te kijken of baarmoeder idd helemaal leeg was. Achteraf was het mijn eerste ongi die ook doorbrak daarmee....tenmisnte dat was wat mijn gyn me vertelde toen.
Het kan nog een bloedstolsel zijn. Maar het is idd zo dat zolang je je verder goed voelt, dus geen koorts, je je geen zorgen hoeft te maken. Ruikt het eg vies? (rottend) Dan even de ha bellen. s6!