zwanger en cysten eierstok

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Marleen86, 28 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marleen86

Marleen86 Actief lid

5 sep 2008
    442
    77
    28
    Woon/ activiteitenbgeleidster
    Flevoland
    Hallo,

Gisteren eerste echo gehad! Helemaal blij kindje is nu 8 weken en 6 dagen en hartje klopte!

Alleen zag.de.gynaecoloog als eerst 2 grote cysten in mijn eierstok. 1 van.bíjna5.centimeter en.1 van 4. Tegen elkaar aan.
    Over vier weken weer een echo om te kijken of ze zijn gekrompen of gegroeid.
    Het gebeurde wel vaker in begin van de zwangerschap zei ze en krimpen ze bijna allemaal. Maar vind het toch spannend.

Iemand hier ervaring mee?

Liefs

2. Marleen86

Marleen86 Actief lid

5 sep 2008
    442
    77
    28
    Woon/ activiteitenbgeleidster
    Flevoland
  3. Megan82

Megan82 Actief lid

30 jun 2009
    210
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ken iemand die dit had en die is tijdens de zwangerschap eraan geopereerd. Ze kunnen kleiner worden, maar dus ook groter en dat je er last van krijgt en dan halen ze het weg. Hoop voor jou dat ze kleiner worden!

4. Theertje

Theertje Bekend lid

26 jan 2012
    734
    0
    0
    huismama
    Hier ervaring mee .
    Aan het begin van deze zwangerschap had ik er ook 1 gevuld met vocht aan mijn rechtereierstok. Gevonden met ruim 4 cm doorverwezen naar de gyn voor de zekerheid . 2e keer was hij 5.4 en de 3e keer werd hij kleiner. Nu is er niks meer van te zien. Het kan beide kanten op gaan en zou me proberen er niet te druk over te maken. Hier werd verteld dat als hij bleef groeien ze eerst met een punctie zouden proberen hem leeg te maken en in het extreemste geval moest hij operatief verwijdert worden.

Deel Deze Pagina