Ik heb er geen woorden voor. Heel veel sterkte met het dragen van dit enorm grote verlies. Ik denk aan jullie! Veel liefs Juud
lieve door en jan Voor de tijd die nu gaat komen waarin het gemis goed voelbaar zal zijn wil ik jullie veel sterkte wensen maar ook troost dat lieve herinneringen de pijn en verdriet verzachten en op den duur elkaar wat kunnen verdragen in de tijd
Lieve Door en Jan, Ik lees al een tijdje mee met de novembermama's en schrok natuurlijk verschrikkelijk toen ik je berichtje las. Hier zijn inderdaad geen woorden voor. Ik wilde jullie in ieder geval heel veel sterkte toewensen voor deze moeilijke periode. Weet dat er heel veel mensen aan jullie denken... Liefs, DAGDAG
Ik ken jullie niet, maar jullie bericht gaat me door merg en been, wat afgrijselijk......hoe oneerlijk.....Ik wens jullie heel veel sterkte....
val hier ff stil.... Door en Jan wil jullie heel veel sterkte toewensen de komende tijd. gecondoleerd met het verlies van jullie grote wonder....
Wat verschrikkelijk afschuwelijk Enorm veel sterkte en kracht, nu en de komende tijd. Alle knuffels van de wereld, Sophie