Condoleance Door

Discussie in 'De lounge' gestart door Daphne, 15 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. patrien

patrien Niet meer actief

door en jan: gecondoleerd en heel veen sterkte de komende tijd. dikke knuf.

2. Lieve Door en Jan,

Met tranen over me wangen heb ik gelezen hoe de crematie was. Ik wens jullie nogmaals heel veel sterkte toe de komende tijd.

Liefs Kelly

3. Kiz

Kiz Bekend lid

21 nov 2005
    973
    0
    0
    Lieve Neil,
    Misschien een beetje vreemd dat ik het woord tot jou richt, maar dat doe ik eigenlijk altijd bij pasgeboren kindjes (in mijn omgeving). Ik feliciteer hen dan, met hun papa en mama. En dat wil ik bij jou ook even doen.
    Proficiat Neil, met jouw bijzondere papa en mama! Ik ken ze niet persoonlijk, maar ben heel erg onder de indruk van wat jouw mama heeft geschreven. Daarom weet ik dat jouw papa en mama hele bijzondere mensen zijn! Waarom je niet bij hen mocht blijven, is een vraag waarop helaas ik ook geen antwoord heb (Had ik dat maar, of liever gezegd: was ik maar bij machte om er iets aan te doen...). Maar wat hebben ze ontzettend hun best gedaan om ALLES voor jou te doen wat in hun vermogen lag. Wat hebben ze op een prachtige manier 'afscheid' genomen van jou! Respect en bewondering! En dat afscheid is slechts een woord, want echt afscheid nemen doen ze niet. Jij hebt voor altijd een plaatsje in hun hart, hoofd en huis! Ik wil ze ontzettend veel kracht toewensen om dit allemaal te kunnen dragen. Help jij ze zo af en toe een beetje mee?
    Veel liefs

4. SaskiaB

SaskiaB Bekend lid

24 mrt 2006
    547
    0
    0
    Zuid Holland
    Lieve Door en Jan,

Ik heb met dikke tranen maar vooral ook met heel veel bewondering jullie verhaal zitten lezen. Wat fijn dat jullie zoveel steun aan elkaar hebben en dat alle condoleances hier op het forum jullie ook zoveel goed doet. Lieve Door en Jan ik wens jullie nogmaals heel erg veel sterkte, ik zou graag willen dat ik meer kon doen........

Dikke knuffel Saskia.

5. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Dikke tranen rollen over mijn wangen. Verdrietig dat jullie zoveel pijn wordt aangedaan. Ook ik heb enorme bewondering voor de manier waarop je hier je verhaal neerzet. Een ontzettend mooi afscheid voor jullie grote trots Neil! Ik ben heel blij dat jullie zoveel steun bij mekaar vinden. Ik zal jullie niet vergeten! Bij deze nogmaals een dikke knuffel en ook ik laat een kaarsje voor jullie branden.
    Dikke kus Elvira

6. Selmama

Selmama Fanatiek lid

20 okt 2005
    1.766
    0
    36
    Noord Brabant
    De tranen rollen over mijn wangen...
    Wat moet het zwaar geweest zijn om jullie lieve kleine knulletje af te moeten geven zonder dat jullie hem hebben mogen leren kennen...
    Fijn dat jullie elkaar zo goed kunnen steunen, het geeft je meer kracht.
    Ik weet zeker dat Neil als engeltje vanuit de hemel trots naar jullie kijkt en ooit zullen jullie elkaar weer zien.
    Heel veel sterkte en kracht voor jullie lieve mensen, Door en Jan.

7. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    Lieve Jan en Door,

Wat verschrikkelijk wat er met jullie kleine Neil is gebeurd!

Ik wens jullie alle kracht en sterkte uit de wereld om dit verdriet een plekje te kunnen geven.

8. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Lieve door en jan,

Woorden schieten te kort,weet niet wat ik moet zeggen.
    wens jullie ontzettend veel sterkte deze moeilijke tijd.
    dikke knuffel.

hou jullie sterk en gelukkig hebben jullie steun aan elkaar.

xxx

9. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Door en Jan,

Wat een mooi afscheid hebben jullie geregeld voor jullie Neill. Tranen staan in mijn ogen.

Heel veel sterkte !

10. Molly

Molly Fanatiek lid

4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Ook hier biggelen de tranen over mijn wangen. Wat een prachtig afscheid (voor zover het afscheid is) van zo'n mooi mannetje. Ik denk aan jullie.

11. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Lieve Door en Jan,

Wat een mooie teksten hebben jullie Neil 'meegegeven'. Ik denk zo vaak aan jullie en vind het zo naar dat het zo heeft moeten lopen. Ik denk dat het goed is te weten wat de oorzaak van het overlijden is geweest, dat kan je helpen bij de verwerking van dit intense verdriet.

En tuurlijk blijven we jullie steunen, zo lang jullie dat nodig hebben.

Liefs Pim

12. Jantien

Jantien Bekend lid

20 feb 2006
    906
    0
    0
    Ik lees dit nu pas!
    Bij deze wil ik jullie ook nog heeeeeeeel veel sterkte toewenzen in deze vreselijke moeilijke tijd!

13. Ana

Ana Actief lid

28 mei 2006
    229
    0
    0
    Z-Spanje
    Door, ik heb al een tijdje gehoord over je tragische bevalling, ik heb het alleen nog niet op kunnen brengen om je te schrijven.

Nu heb ik je laatste berichtje gelezen en tussen de tranen door wil ik je alleen maar zeggen dat we aan jullie denken en jullie veel liefde en warmte en sterkte toesturen. Mijn broer en schoonzus hebben dit vreselijke, afschuwelijke en wrede moment anderhalf jaar geleden mee moeten maken (alleen is bij hun de oorzaak nog steeds niet gevonden)... Ik ben er weer helemaal ondersteboven van, zij besloten hun babietje toen alleen met z'n 2en te cremeren maar ik heb gelukkig wel een prachtig fotootje gekregen.

Ik geloof niet dat dit ooit over gaat, maar één ding kan ik je wel zeggen Door; dat ze nu een stevige, gezonde, vrolijke en sterke knul van 6 maanden hebben nu, die z'n eerste tandjes krijgt... Al is het waarschijnlijk niet waar je nu aan denkt, ik hoop toch met heel m'n hart dat in anderhalf jaar dit ook voor jullie geldt. Het neemt de traumatische ervaring en het verdriet niet weg maar maakt het wel dragelijker en het eist van je dat je doorgaat met leven... Ik wens jullie vooral veel leven en veel liefde toe.

14. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    Ach lieve Door. Ik ken je nog van mijn tijd op de NOD forums en ik weet nog hoe blij we allemaal waren toen je zwanger bleek te zijn.
    Je hebt al een heleboel te verduren gekregen en nu ook nog eens dit.
    Het is niet eerlijk meid. Ik kan je niet zeggen hoe erg ik het voor je vind. Woorden schieten tekort.
    Ik hoop dat jullie dit grote verlies een plekje kunnen geven in de toekomst, ik weet echt niet wat ik moet zeggen maar weet dat ik aan je denk.
    Heel veel sterkte, ook voor je man.
    Een hele dikke knuffel
    Liefs van Harley

15. marisenmaurice

marisenmaurice Actief lid

22 jul 2006
    489
    1
    0
    intrieurverzorgster
    heerlen
    lieve door en jan
    hier rollen ook de tranen over de wangen.
    wat een mooi gedicht Door wat je voor je zoon hebt
    gemaakt ,
    nogmaals heel veel sterkte met het verlies van jullie zoontje Neil.
    heel veel liefs mariska

16. lauden

lauden Lid

11 mrt 2006
    23
    0
    0
    Lieve Door en Jan,

Ook hier rollen de tranen over mijn wangen. Wat is het leven soms toch oneerlijk. Ik wil jullie nogmaals heel veel sterkte wensen. Neil mag trots zijn op zo'n lieve papa en mama.

Dikke knuffel van mij.

17. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Lieve Door,

Ik denk nog elke dag een paar keer aan jou en Neil.
    Leuke stoere naam trouwens. (is dat gek om te schrijven nu?)

18. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Door,

Ik heb net je bericht van gisteren zitten lezen. Wat een prachtige nummers zijn er gedraaid en wat een mooi gedicht. Ik zit nu echt verschrikkelijk te huilen om jou verhaal en jou kleine mannetje. En als ik al zo moet huilen, hoe groot moet jullie verdriet dan wel niet zijn? Ik vind het zooo erg voor jullie. Heel veel sterkte gewenst.

Liefs van Otje

19. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Lieve lieve Door en Jan,

Ik wens jullie alle sterkte en kracht toe om het verdriet over Neil, jullie engeltje, een plaats te geven.

20. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Lieve Door... Ik zit hier met dikke tranen je stukje te lezen... Wat hebben jullie je kleine man een mooi afscheid gegeven... Ik denk elke dag aan jullie en wil jullie heel veel kracht toewensen met dit immense verdriet...

Heel veel liefs

Deel Deze Pagina