Krijg het er koud van....wat een verschikkelijke ervaring....kan me niet voorstellen wat er door jullie heen moet gaan. Sterkte wensen voelt bijna zinloos..... Maar toch, sterkte.
wat een afschuwelijk nieuws! door en lief, ik wens jullie heel veel sterkte met dit inmense verlies.... liefs elfje
O wat verschrikkelijk, kippevel, tranen... Dit kleine wonder was hen zó gegund. Ik wil Door en Jan ontzettend veel steun en kracht toewensen in deze hele moeilijke tijd.
Lieve Door en Jan, Ik kan het nog steeds niet bevatten dat het zo gelopen is voor jullie. Woorden schieten echt te kort. Heel veel sterkte gewenst in deze moeilijke periode. Wij denken aan jullie. Dikke knuffel Sally & Gerben
lieve door en jan, Ik wil jullie heel veel sterkte wensen met dit verlies. en mijn gedachten zijn bij jullie. heel veel liefs en een dikke knuffel Mopsje
Lieve Door en Jan, ik weet niet wat ik precies moet zeggen want ik ben er ook heel stil van, ik kreeg tranen in me ogen toen ik jullie verhaal las dat er zoiets verschrikkelijks is gebeurd. Ik hoop dat jullie veel steun aan elkaar zullen hebben en aan familie/vrienden. Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd. Jolie
Ik ben er stil van. Ik wens jullie alle kracht van de wereld toe en hoop dat jullie het een plekje kunnen geven in de toekomst. Renate.
.......................... weet helemaal niet wat ik moet zeggen. heel veel sterkte allebei. ook ik zal een kaarsje branden voor jullie zoontje. knuffel ramona
Lieve Door en Jan, hoewel ik jullie niet ken, wil ik jullie heel veel sterkte toewensen in deze zeer moeilijke periode. Hopelijk kunnen jullie op de steun rekenen van familie en vrienden. Jammergenoeg weet ik wat jullie doormaken, als ik ook maar iets voor jullie kan doen, mogen jullie me zeker een pb'tje sturen. Heel veel liefs en een dikke knuffel... Kirby
Lieve Door, Wat een verschrikkelijk nieuws... ik wens jullie heel veel kracht en sterkte met dit enorme verlies! Echt niet te bevatten... Liefs Miekie.
Ik weet ook niet wat ik kan zeggen. Verschrikkelijk, gecondoleerd met dit verschrikkelijke verlies. Ik wens jullie heel veel sterkte en kracht toe. Liefs