Oh meis, wat verschrikkelijk. Ik wil jullie beide heel veel sterkte en kracht toewensen. Dikke knuffel, Noebie
Lieve Door en Jan, Het is vreselijk wat er gebeurd is. Ik wil jullie mede namens mijn man alle sterkte wensen om dit verlies een plek te geven. We denken aan jullie. Liefs Linda en Michiel
Ik begrijp niet waarom het leven soms zo oneerlijk is. Ik vind het vreselijk van jullie verlies. Ik wens jullie inmens veel sterkte toe. Rabia
Op weg naar het echte leven, heeft het hartje van jullie wonder het plotseling op gegeven. Was zijn hartje nu al zo moe? jullie verlangen was zo groot naar jullie Wonder maar hij was veel tevroeg naar de engelen toe. Het noodlot heeft jullie flink doen raken, maar weet dat jullie wonder voor altijd over jullie doet waken. Het gevoel hebben waarom zijn wij hier en hij nu al daar, het verlies en pijn moet slijten maar het valt nu even ontzettend zwaar. Alle kracht van mensen om jullie heen zal met de tijd jullie wonden doen verzachten van de pijn Want jullie WONDER zal voor altijd jullie kindje blijven en zal altijd in jullie gedachten zijn. Lieve wonder rust zacht.
Verschrikkelijk en met geen pen te beschrijven wat een verdriet jullie moeten hebben. ik wens jullie enorm veel sterkte!
Door en Jan, Ik wil jullie heel veel sterkte wensen in deze moeilijke verdrietige tijd! Veel liefs van Otje
Door en Jan, Heel veel sterkte en kracht toegewenst om dit grote verlies te kunnen dragen. Daar waar de zon in zee brandt daar dansen de engelen, hand in hand
Door en Jan, Wat verschrikkelijk , ik wil jullie heel veel sterkte wensen in deze moeilijke periode .. liefs Shannen
Lieve Door en Jan, wat een verschrikkelijk nieuws... Ik weet niet wat ik moet zeggen... heel veel sterkte en kracht toegewenst!
jeetje ......... Door en jan, ik heb eerst voor jullie een potje zitte janken, Wij zijn er helemaal stil van. Wij wensen jullie heel veel sterkte, de komende tijd.
pfff door en jan! heel heel heel veel sterkte bij het verwerken van dit groote verlies! Veel sterkte in deze moeilijke en onbegrijpbare tijd! Jullie kindje is een sterretjes geworden; dat altijd naar jullie zal twinkelen........ suc6!
Door en Jan Een nachtmerrie is waarheid, Heel veel sterkte in deze moelijke tijd. Een hele dikke knuffel.
Wat een verschrikkelijk nieuws... Door en Jan, veel sterkte in deze ontzettend moeilijke tijd voor jullie...