Heel veel kracht, en sterkte toegewenst! Verschrikkelijk dat dit jullie moet overkomen. Het gaat jullie goed! x Mensi.
Lieve Door en Jan, wat moeten jullie door een hel gaan, zit hier echt te janken achter de computer. Onbegrijpelijk, heel veel sterkte met dit inmense verdriet.
Wat verschrikkelijk. Ik heb een kaarsje voor jullie opgestoken. Door en Jan, ik wil jullie alle sterkte van de wereld wensen. Wij zullen er altijd voor jullie zijn! Liefs, Josien
Ohhh nee Wat een afschuwelijk bericht. Heb tranen in mijn ogen. Mijn lieve oud-NOD maatje. Je hebt al zoveel moeten doorstaan en dan nu dit nog. Wat oneerlijk. Ik wens jullie alle kracht van de wereld om deze vreselijk pijnlijke situatie te verwerken. Dikke knuffel, ook voor Jan natuurlijk
Lieve Door en Jan, ik ken jullie niet, maar wil jullie toch alle kracht en liefde wensen om dit enorme verdriet te kunnen dragen. Ik kan me niet voorstellen hoe dit moet voelen; dit is te groot, te oneindig... Cynthia
Door en Jan, ook nogmaals van mij heel veel kracht en sterkte om dit verlies te dragen. Woorden schieten tekort.... Liefs sappie