Op deze manier wil ik jullie laten weten dat mijn beste vriendin ''Jelisa'' vannacht plotseling overleden is.... We zijn er helemaal kapot van.. Ze laat haar man, dochter van 2 jaar en zoontje van bijna 3 maand achter !! Vreselijk, zo gemeen...zo onwerkelijk.... Waarom?? Voor haar man, kinderen en familie, vrienden plaats ik hier een condoleance register.
Wat vreselijk zeg...krijg de rillingen van....Gecondoleerd...Wil de familie en vrienden veel kracht en sterkte toewensen in deze zware tijd...
Lieve Meis, Ik heb je nog zo veel te vragen, zo veel te vertellen, zo veel met je te lachen.. Waarom, Waarom moest dit jou overkomen ?? 26 jaar pas!!...Zooo gemeen!! IK MIS JE ZO VRESELIJK !!!! Maak je geen zorgen lieverd, voor je gezin zullen we altijd klaar staan!!! Liefs, je beste vriendin
Jeetje wat verschrikkelijk zeg. Gecondoleerd en heel erg veel sterkte in deze hele zware tijd, ook voor familie
heel veel sterkte. verschrikkelijk en zo jong nog lijkt me! Is jelisa haar forumnaam? of zit ze niet hier?
Oh wat erg!!! Zo jong nog! Hoe kan dat nou??? Heel veel sterkte met dit grote verlies, ook natuurlijk voor haar man en kindjes. Jeetje wat triest zeg..
Wat vreselijk zeg en wat afschuwelijk dat ze twee kindjes achter moest laten...wat ongelofelijk oneerlijk! Heel veel sterkte!