Jeetje, zit hier mijn tranen weg te slikken... Gecondoleerd, en heel veel sterkte aan alle familieleden en vrienden.
Wat een heftig bericht! Twee jonge kinderen, een man en overige familie achterlatend, wat erg! En erg voor haar, nog zo jong! Ik hoop dat de nabestaanden hun verdriet enigzins kunnen verzachten door de mooie herinneringen aan haar! Heel veel sterkte!
Ongelooflijk, hier zijn geen woorden voor. Veel en veel te jong. Dat kan je niet begrijpen. Twee van zo'n jonge ukjes die hun mama nog zo lang zo hard nodig hadden, een papa en man die er nu 'alleen' voor staat. Wens jullie en de directe familie enorm veel sterkte. Liefs
Wow ik zit hier echt met verbijstering! Enorm veel sterkte voor allemaal! Wat een vreselijk nieuws is dit!!!
woorden schieten te kort, tranen schieten over.... wat een vreselijk verlies in een jong gezin.... ik wens iedereen maar in bijzonder man en kinderen heel veel sterkte en kracht toe in deze zware tijd... ik denk dat vele in gedachten bij jullie zijn
Jeetje, wat een vreselijk bericht. Gecondoleerd en heel veel sterkte voor iedereen die haar lief heeft.
Wat een ontzettend naar bericht!!! Ik wens jullie heel veel sterkte met dit verlies! Gecondoleerd!! Liefs, Karine