Wat erg zeg. En dan nog zo'n jonge kinderen. Heel veel sterkte voor familie, vrienden, kennissen en bekenden.
Er zijn geen woorden voor........ Gezin, familie, en vrienden, veel sterkte en kracht gewenst in deze donkere dagen.
Pffff, daar wordt je toch even stil van? Ik wens haar man, kindjes, familie en vrienden heel veel sterkte toe.
Beste mensen Wat een vreselijk nieuws ik ken jullie verder niet, maar wil jullie heel veel sterkte en kracht toewensen in deze moeilijke tijd! Groetjes Magic Dream (Forum bezoeker)
Allemachtig! Wat een vreselijk nieuws!! Ik heb er gewoon geen woorden voor!! Ik wens haar man en kids en familie en vrienden ontzettend veel kracht en sterkte toe!! Hoe kan dit nou zo gebeuren!? Dat mag toch niet, zo midden in het leven en er dan zo uitgerukt worden.. -geen woorden-
Wat afschuwelijk, zo jong nog, 2 hele kleine kindjes. Ik wil haar familie en vrienden heel veel sterkte wensen.
Geen woorden hiervoor.ze is nog veelste jong. Nu is haar zomaar het leven afgenomen, terwijl ze nog een heel leven vóór der had. Wil man,kindertjes, familie en vrienden heel veel kracht toewensen in deze moeilijke tijd. Gecondoleerd. Gr
Oh wat vreselijk zeg..... Gecondoleerd..... Heel veel sterkte in de komende tijd en jaren..... Ze zal 'n beschermengel voor haar kindjes zijn voor eeuwig....
Vreselijk... Zo jong en met 2 jonge kinderen... Hoe oneerlijk! Heel veel sterkte voor de nabestaanden....
Woorden schieten tekort.. Wat een verschrikkelijk en verdrietig nieuws. Ik wens haar familie en vrienden heel veel sterkte met dit enorme verlies.