Wat een vreselijk bericht, zo jong al uit het leven worden weggenomen... Heel veel sterkte en kracht toegewenst voor haar ,man,kinderen familie en vrienden!
Gecondoleerd voor alle lieve familie en vrienden... Ook ik vanuit oostenrijk denk aan jullie, en zal een kaarsje branden...
Jeetje wat vreselijk voor haar gezin, haar familie en haar vrienden. Zo jong nog, dat is nog extra schokkend.. Heel veel sterkte voor iedereen die haar kent
Heel veel sterkte en kracht gewenst voor iedereen die het nodig heeft in deze hartverscheurende periode! Liefs Michelle
pff, zit hier gewoon met tranen in mijn ogen . Wil iedereen heel veel sterkte wensen in deze moeilijke tijd. Zo jong nog, en 2 kleine kindjes achter laten . Het leven is niet eerlijk!
gecondoleerd, ik wens de familie en vrienden heel veel sterkte toe.... er zijn gewoon geen woorden voor.......
Hier zijn geen woorden voor.. Heel veel sterkte aan haar man, kindjes en iedereen die haar lief had. Rust zacht..
Jeetje... wat ongelofelijk 26 jaar, nog zo jong... waarom Man, lieve kindjes & beste vriendin... gecondoleerd en heel veel sterkte. leef met jullie mee
bah wat een verdrietig bericht krijg er de rillingen van man en kinderen, familie en vrienden heel veel sterkte gewenst met die verdriet. het is niet in woorden te uiten. lidia
Jeetje wat een verschrikkelijk nieuws!!! Heel veel sterkte voor jullie en natuurlijk voor haar familie!!!!