Pfffff krijg er kippenvel en tranen in mijn ogen van. Veelste jong.. Voor de familie heel veel sterkte toegewenst in deze verschrikkelijk moeilijke situatie.
weet even niet wat ik moet zeggen... Gecondoleerd Mama 1984 Ik wens ook haar achtergebleven gezinnetje heel veel sterkte toe.
oh! wat verschrikkelijk! wat ontzettend jong nog! heel veel sterkte, ook voor haar eigen gezin! gecondoleerd!!
Jezus, tranen schieten in mijn ogen, wat verschrikkelijk!!! Ik wens haar man, kinderen, familie en vrienden heel veel sterkte toe. Wees sterk voor elkaar en hou elkaar vast.
Sjee wat heftig... zo sta je vol in het leven en zo ben je weg... Heel veel sterkte voor haar gezin, familie, vrienden... Ik (her)ken haar niet echt van het forum, maar zit hier wel met tranen in mijn ogen... En dan met zulke jonge kindjes ook nog.
Heel mooi gezegd, daar sluit ik me bij aan. Zit hier ook echt met kippenvel! Ik wens manlief, kinderen, familie en vrienden ongelooflijk veel sterkte met dit ondraaglijke verlies.
van harte gecondoleerd. Heel veel sterkte en kracht toegewenst voor haar man, kinderen en alle andere nabestaanden die nu diep in rouw zijn.
Wat een verschrikkelijk nieuws... Ik wil iedereen die haar kent heel veel sterkte, kracht en troost toewensen.
Hoe kun je voor zo`n drama de juiste woorden vinden ? Ik wens haar man alle kracht van de wereld toe om te kunnen zorgen voor hun kindjes.... Het is verschrikkelijk.... Ook wens ik verdere familie en vrienden enorm veel sterkte !