Helaas nooit persoonlijk gekend. Een groot verlies voor partner en kinderen. Ik wou dat ik kon helpen dit verlies te dragen. Voor de kinderen, straks met nog zoveel vragen. Een moeder, altijd een grote ster. Die nu helaas aan de hemel prijkt. Zolang wij nog aan haar denken, is ze nooit helemaal verdwenen. Een goede sterke vrouw. Waarom gebeurde dit jou nou. Voor familie en vrienden. Wij wensen jullie sterkte in een tijd met veel verdriet. Janna
Verschrikkelijk dat dit heeft moeten gebeuren. Volop in de bloei van haar leven. Het is niet te bevatten waarom ze zo jong bij haar gezinnetje weg gerukt moest worden. Ik wens haar man, kinderen familie en vrienden enorm veel kracht toe om dit drama te verwerken. Liefs Dyja
Wat een verschrikkelijk naar nieuws. Alle mensen die haar dierbaar waren wens ik heel veel sterkte en kracht toe.
Wat verschrikkelijk! Gecondoleerd! Ik wil alle familie en vrienden heel veel sterkte wensen met dit enorme verlies, mijn gedachte gaan uit naar haar man en kindertjes. Zo zie je maar hoe belangrijk het is om met de dag te leven en van iedere dag te genieten, je weet nooit wanneer het voorbij is...
Gecondoleerd met het zware verlies van Jelisa...geen woorden voor, alleen maar kippenvel en boosheid. Veel te vroeg.. heeeel veel sterkte voor haar gezinnetje.
Jeetje... ik krijg het er gewoon koud van! Heel veel sterkte gewenst voor haar man, kindjes, familie en vrienden in deze zware tijd....
Hier zijn geen woorden voor. Ik krijg het er koud van. Familie en vrienden, heel veel sterkte met dit enorme en grote verlies.