he bah wat een vreselijk bericht!! heb er kippenvel.. iedereen die haar kende gecondoleerd en sterkte in deze moeilijk tijd!
oh wat erg...Hier zijn geen woorden voor! Ik wil familie en vrienden heel veel sterkte wensen met dit enorme verlies!!
Hoe is het toch in godsnaam mogelijk.... 26 jaar jong, in de bloei van haar leven, 2 prachtige kindjes, een man en dan dit....zo verschrikkelijk oneerlijk Gecondoleerd voor iedereen die haar kende en heel veel sterkte en kracht gewenst om dit zware verlies te dragen... * de hemel heeft er een ster bij *
Vreselijk, zo jong nog! Ik wens haar man, kinderen, familie en vrienden héél veel sterkte en kracht toe om dit te kunnen verwerken.
Heel veel sterkte gewenst meis met het verlies van je vriendinnetje!Wat erg voor jou,haar man en al andere die haar lief hadden!Kippenvel en dan die kindjes nog zo alleen verder zonder mama! brrrrr... Het leven is zo oneerlijk!!!Geen woorden voor.. Veel sterkte,kracht en liefde toegewenst in de o zo zware periode die nu volgt!
Ik schrik hiervan....Wat een vreselijk nieuws! Er zijn gewoon geen woorden voor te vinden. Gecondoleerd en heel veel sterkte voor de nabestaanden.
brr ik ken haar niet maar krijg overal kippevel! wil familie en vrienden veel sterkte wensen met dit verlies
krijg het er koud van. Wat vreselijk zo jong nog. Heel veel sterkte voor de mensen die ze achterlaat.
wat een vreselijk nieuws.. arme man en kindjes ook ik wens ze alle kracht toe (en hoop dat ze dit hartverwarmende topic te lezen krijgen?) veel liefs..
gecondoleerd! wat vreselijk en oneerlijk... wil het gezin en de familie heel veel sterkte toewensen..
Jeetje Gecondoleerd wat een verschrikkelijk triest nieuws en dan op zo'n jonge leeftijd Ik wens haar man, kindjes, familie, vriendin en alle andere nabestaande enorm veel kracht liefde en steun toe!!!