gecondoleerd voor familie en vrienden wat n gemis zo jong, en voor drman & kinderen is niet met woorden te beschrijven.. heel veel sterkte
wat een verschrikkelijk nieuws, ik ken je niet, maar wilde zeker mijn condoleance uitbrengen, heel veel sterkte voor familie en vrienden..
Ik wens de familie, vrienden en iedereen die Jelisa lief had heel veel sterkte en kracht in deze verschrikkelijk moeilijk en verdrietige tijd. x
Jeetje...wat erg!!!!!!! Echt afschuwelijk zeg, wat had ze dat ze zo jong overleed...Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel sterkte met dit immens grote verdriet en ook voor het hele gezin wat ze achterlaat zal ik een kaarsje aansteken...
Wat een vreselijk nieuws. Veel sterkte voor haar nabestaanden. Tjonge, zo plotseling..echt vreselijk..
wat vreselijk,, gecondoleerd en heel veel sterkte toegewenst in deze moeilijke tijd dit geldt uiterraard ook voor man en kinderen...
Wat tragisch zeg. Mijn adem stokt in mijn keel. Wat is de wereld soms toch oneerlijk en hard. Heel veel sterkte voor de man van Jelisa, haar jonge kindjes en familie. Maar ook heel veel sterkte voor jou Mama1984. Dit is toch niet te bevatten.
Gecondoleerd. Wat een afschuwelijk bericht. VEel sterkte voor haar nabestaanden en met name haar man en twee kindjes.