Gecondoleerd. Ik wil iedereen die dichtbij haar stond heel veel sterkte wensen met dit oneerlijke verlies.
Jeetje even geen woorden voor moet even slikken. Heel veel sterkte en kracht voor de komende tijd en wat is het toch oneerlijk allemaal zo jong zulke jonge kindertjes sjonge wat erg. Ook voor haar man en familie en vrienden heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.
Met kippenvel en een brok in mijn keel wil ik alle familieleden en naasten alle sterkte toewensen die ze nodig hebben in deze vreselijk zware periode !! Gecondoleerd
pfff zo oneerlijk niet te geloven zeg en dan de kindjes en haar man pfff mag er niet aan denken, heb hier zelf een kleintje van bijna 3 maand. heel veel sterkte aan iedereen die het kan gebruiken
Gecondoleerd met dit ondraagelijke verlies! Dat zij maar als een mooie engel over man en kindjes mag waken!
Geen woorden......... Heel veel sterkte voor iedereen om haar heen of diegene die haar gekend hebben. Hoop dat ze haar rust zal vinden en gaat waken over haar gezin.
De rillingen lopen over mijn rug! Wat een naar bericht. Ik wil iedereen die haar kent heel veel sterkte wensen met dit enorme verlies!