Zo jong en nog zoveel te bieden!!! Voor de familie, vrienden en kennissen heel erg veel sterkte. Mijn hart gaat uit naar de twee jonge kinderen!! Dikke knuffel
Er zijn dingen in het leven die je niet wil meemaken en je hoopt dat niemand ze mee hoeft te maken, dit is er een van. Ik wil alle familie, vrienden en bekende heel veel sterkte wensen met dit grote verdriet. Papa en de kids hebben er een lieve bescherm engel bij.
Dat soort nieuws drukt je dan gelijk met je neus weer op de harde feiten, dat het echt zo ineens voorbij kan zijn, jakkes! Wil de familie, en vrienden van haar ontzettend veel sterkte toewensen in deze moeilijke tijd. Echt niet te geloven, en dat op maar 26 jarige leeftijd. Heel veel sterkte!
Jeetje wat vresselijk!!! Ik wil al haar nabestaanden heel veel sterkte wensen met dit vresselijke verdriet!! Een groot gemis voor haar gezin. Heb er verder geen woorden voor!
Wat een afschuwelijk nieuws, heel veel sterkte voor haar man, kindjes, familieleden en vrienden... Hoop dat zij veel steun vinden bij elkaar en krijgen van vrienden, voor nu, maar ook voor de verschrikkelijke lege maanden die gaan komen... Wij zijn 19 nov jl ons broertje/zwager verloren op 25 jarige leeftijd en het gemis wordt alleen maar groter... Gecondoleerd!
Wat een groot verdriet. En wat oneerlijk dat zo`n jonge vrouw in de bloei van haar leven er niet meer is. En dan die 2 kleine ukkies. Ik wens haar man, kinderen en familie en vrienden heel veel sterkte met dit grote verlies.
Wat een verschrikkelijk nieuws en wat een verschrikkelijk verlies voor haar jonge gezin, vrienden en familie. Ik wens jullie allemaal heel veel sterkte en kracht toe in deze hele zware tijd... Liefs Jojo
Ook ik zit hier met kippenvel en met tranen in mijn ogen dit bericht te lezen. Je zal het maar overkomen, pffff dat is echt mijn grootste nachtmerrie. Rust zacht Jelisa en sterkte aan haar gezin en al haar familie, vrienden en kennissen!!
Wat een afschuwelijk nieuws. Gecondoleerd! En wat vreselijk voor haar man en haar 2 kleine kindjes!!! Heel veel sterkte voor haar familie, vrienden en kennissen!
Jeetje wat verschrikkelijk de tranen rollen me over me wangen. Familie,vrienden en iedereen die haar kennen heel veel sterkte met dit grote verlies. Rust zacht Jelisa.