kippenvel over mijn hele lijf! wat een vreselijk verdrietig nieuws.. Sterkte voor man, kindjes, familie en vrienden! liefs doortje
Wat een vreselijk bericht! Zo verschrikkelijk oneerlijk! Ik wil man, kindjes, familie en vrienden ontzettend veel warmte toewensen in deze verschrikkelijke moeilijke tijd!!!
Het is een tijd geleden dat ik hier ben geweest, ik hoorde op een ander forum dit verhaal. Wat een vreselijk verlies!!! Zo jong, en zulke kleine kindjes. Heel veel sterkte voor haar naaste familie! Decia
Wat is dit vreselijk nieuws om te lezen! Ongelofelijk hoe snel dit kan gebeuren. Voor familie, vrienden en kennissen, heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.
Wat verschrikkelijk! Ik wens de familie, haar man en kinderen heel veel sterkte, kracht en liefde in deze zware tijd.
Ik moet er wel aan denken steeds dat ze zo jong was. De oorzaak een ballon in haar aders wat geknapt is, pfff... heftig! Binnen een paar seconden alles weg. Het leven is echt oneerlijk! Nogmaals voor de TS en familie, sterkte!
Wat vreselijk. Zo naar te beseffen dat twee kleine kindjes opgroeien zonder mama. Heel veel sterkte voor haar man!
Wat verschrikkelijk. Ik wens de nabestaanden en TS enorm veel sterkte. In wat voor een nachtmerrie moeten zij leven zeg. Heel veel sterkte voor nu en de komende tijd.
Heel veel sterkte met dit verlies. Zo jong nog, het zou eigenlijk gewoon onmogelijk moeten zijn. Ik heb net de oorzaak gelezen. Mijn beste vriendin ben ik zo verloren zij is 22 geworden. Zij was bezig haar paard aan het opzadelen en is even later in het weiland gevonden.