Wat vreselijk, geen woorden voor! Ook voor haar ouders, gezin, familie en vrienden... vreselijk! Heel veel sterkte gewenst!
Kippenvel echt, niemand heeft ons morgen beloofd. Laten we er het beste van maken, goed zijn voor onze gezinnen en familes, ruzies uitspreken etc.
ik weet niet zo goed wat te zeggen, zo jong en dan een gezin die het nu zonder mama moet doen... ik wil jullie heel veel sterkte en kracht toewensen!
Vreselijk!!!!Gecondoleerd en ook voor de familie! Zo jong zo oneerlijk! Ik heb er verder geen woorden voor, ben er helemaal stil van!
Gecondoleerd!! Ik wens de famiie heel veel sterkte met het verlies!! Mag ik vragen wat er is gebeurd? een ongeluk misschien??
Oh jeetje heb zonet een paar berichten en topic' s gelezen van haar . Wat is het leven toch oneerlijk
gecondoleerd met dit grote verlies. Heel erg veel sterkte. (in de openingspost staat trouwens dat ze plotseling is overleden 's nachts)
Heel veel sterkte en liefs toegewenst. Ook namens mijn vriend. Onze gedachten zijn bij haar kinderen en man. Liefs, Sill
Ik heb de 26 haar topic nog beantwoord! Ze stuurde me nog een PM met vragen, maar kreeg geen reactie op mijn antwoord terug.. Heel veel sterkte met dit plotselinge verlies!!
Vreselijk nieuws, wij hebben het vannochtend te horen gekregen ze was de vrouw van mijn mans neefje, Ik wil dan ook de familie heel veel sterkte wensen.