Heel erg veel sterkte met dit grote verlies!!! Wat is het leven toch soms oneerlijk! Zit met dikke kippenvel op me armen....Ik ben net zo oud en zoontje van 2 pff moet er niet aan denken! Geen woorden voor...
Oh wat ontzettend erg. Ik word er helemaal naar van. Ik heb een zoontje die bijna 3 maanden is. Pfff, ik heb er geen woorden voor. Het is zo oneerlijk! Ik wens de nabestanden heel erg veel sterkte met dit verlies.
Oh wat een verschrikkelijk nieuws! Ik wil de familie, vrienden en kennissen condoleren, en heel veel sterkte wensen de komende tijd! Liefs
Het trieste bericht blijft heel de dag door mijn hoofd spoken. Ik wens haar man, kinderen familie en vrienden heel veel sterkte in deze donkere tijd!
Verschrikkelijk... Ik heb er gewoon geen woorden voor... Familie en vrienden heel erg veel sterkte met dit vreselijke verlies!
Pfff kom dr net achter dat k haar vriend kan! Zo erg... Kon haar persoonlijkniet! Maar god, echt schrikken dit!
Jeetje...wat een verschrikkelijk bericht.... heel veel sterkte voor alle nabestaanden.... vrienden/familie.... Knuffel
Wat verschrikkelijk zeg... Ik wens alle familie en vrienden heel veel sterkte toe in deze moeilijke tijd!
Jeetje wat erg, ben er stil van. Gecondeleerd, met het verlies, en veel sterkte in deze moeilijke periode gewenst aan familie en vrienden.