Wat een verschrikkelijk nieuws. Wens haar man, familie,vrienden en bekenden veel sterkte voor nu en de komende periode.
wat een verschrikkelijk bericht zo jong in de bloei van haar leven heel veel sterkte nu en voor de toekomst voor familie en vrienden dat jullie veel steun mogen halen aan de mooie herinneringen die jullie aan haar hebben liefs dani
Wat vreselijk. Heb er gewoon geen woorden voor. Papa die ineens geen vrouw meer heeft en alleen staat met zijn kindjes. De kindjes die geen mama meer hebben. En zij zal nooit haar kindjes op zien groeien. Ik wens iedereen die haar kent heel veel sterkte.
Vreselijk, geen woorden hiervoor! Ik wil haar kindjes, man, vrienden en familie heel veel sterkte wensen!!
Ik wil de familie veel sterkte wensen met dit enorme verlies. het is verschrikkelijk als een jonge moeder,vrouw en dochter je ontnomen wordt.
Gecondoleerd en heel veel sterkte met dit zware verlies voor iedereen. Heb er geen andere woorden voor.
jeetje wat een verschrikkelijk nieuws! zit met kippenvel te lezen hier! ik wil de familie en vrienden graag heel veel sterkte wensen in deze moeilijke tijd...