Een simpel 'gecondoleerd' is niet toereikend... Wat een enorm verlies is dit. Ontzettend veel sterkte, voor jou als beste vriendin en ook voor al haar familie en vrienden.
vreselijk! rillingen lopen over mijn rug. ik wil de familie en vrienden heel veel sterkte wensen met dit zware verlies!
Wat erg zeg gecondoleerd voor de nabestaanden. Pff, ik weet niet wat ik moet zeggen, zo jong en 2 kinderen achterlatend ...
Heel erg veel sterkte voor de nabestaanden! Wat een verschrikkelijk drama... Zo plotseling en zo jong is gewoon niet te bevatten. Sterkte...
Hier zijn geen woorden voor; zo verschrikkelijk oneerlijk! Heel erg veel sterkte voor de nabestaanden!!
Met kippenvel en tranen zit ik dit te lezen. Wat kan ik zeggen ? woorden schieten te kort! heel veel sterkte.... de hemel heeft er weer een prachtige ster bij....
Met tranen in mijn ogen besef ik dat we iedere dag dankbaar mogen zijn voor wat we hebben. Wat een oneerlijk gevoel zeg. Ben er echt kapot van mede denk ik omdat ook ik een dochter van net 2 en een zoontje van net 3 mnd heb. Ben zelf 28. Het moet je maar overkomen. God heeft haar waarschijnlijk nodig gehad haar krachten en talenten. Dat dat jullie wat pijn mag verzachten. Een hele dikke knuffel.